;
coinex

تولید و عرضه ی پلی استیشن واقعیت مجازی بسیار نزدیک است

تولید و عرضه ی پلی استیشن واقعیت مجازی بسیار نزدیک است

پلی استیشن VR سونی یک دستگاه بازی “واقعیت مجازی” می باشد. این شرکت در حال تولید این ابزار بازی ست و حتی بازی های مخصوص برای این دستگاه طراحی شده اند. سونی به منظور عرضه ی عمده ی آن تنها به چند بازی دیگر نیاز دارد. ناگفته نماند که این این امر در سال 2016 محقق خواهد شد.
تا کنون دستگاه واقعیت مجازی سونی بازخورد شگفت انگیزی از طرف طرفداران پلی استیشن داشته است. نیتان اینگراهام از خبرگزاری Engadget در مصاحبه با برخی از این طرفداران با پاسخ های هیجان انگیزی روبرو شد. حقیقتاهم  این دستگاه بازی، بسیار جالب است.
شان، یکی از افرادی که رویداد ” تجربه ی پلی استیشن ” را برگزار کرد می گوید: ” من قطعا این دستگاه جدید را خریداری می کنم. قابلیت های بالقوه ی آن برای من بسیار ارزشمند است. ”
یکی دیگر از برگزار کنندگان گفت: ” من برای احساس غوطه ور شدن با دنیا آمادگی دارم. “واقعیت”، لغت درستی برای درک این موضوع نیست، اما قابل باور کردن این تجربه در “واقعیت مجازی” مساله ای ست که هیجان زیادی دارد. ”
کاملا منطقی به نظر می رسد که همه ی افراد از روی کار آمدن پلی استیشن واقعیت مجازی راضی نباشند. از آنجایی که این دستگاه اولین تجربه ی واقیت مجازی خواهد بود، بنابراین قابل درک است که بعضی افراد اطمینان کافی به این موضوع نداشته باشند.
یکی از این افراد می گوید: ” فکر نمی کنم که روزی برسد که بخواهم یک بازی، مانند Batmanor Uncharted را در واقعیت مجازی بازی کنم.”
بخشی از دلایل بی علاقگی به آن می تواند به این دلیل باشد که اجرا و عملکرد بازی برای بعضی از کاربران پلی استیشن جذاب نبوده است. در حال حاضر این بازی ها به نمونه های نمایشی از تکنولوژی اشاره دارند و البته با توجه به نمونه های نمایشی حال حاضر، انتخاب این لغت کاملا منطقی به نظر می رسد. جالب است ببینیم که آیا بازی های واقعی می توانند حس ماجراجویی را به شکلی که انتظار می رود به وجود بیاورند یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: interestingengineering


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر