;
coinex

یاهو، حساب کاربری جیمیل را هم پشتیبانی می کند

یاهو میل. یاهو، حساب کاربری جیمیل را هم پشتیبانی می کند

دو ماه پیش هنگامی که یاهو اعلام کرد که برای برنامه ی Mail اخیرش که به تازگی منتشرشده است، پشتیبان ایمیل شخص ثالث اضافه می کند، تنها حساب های هاتمیل (Hotmail)، اوتلوک (Outlook) و AOL حمایت شدند.

هم اکنون، جیمیل –مسلما بزرگترین رقیب آن- را هم به این جمع ملحق کرده است. این برنامه به لطف نشان های جدید Yahoo Mail نه تنها ۲۰۰ پیام اخیر را نشان می دهد بلکه  شما را قادر می سازد تا به کل آرشیو جیمیل تان دسترسی یابید، این موضوع، پیوست ها را هم شامل می شود. و از آنجایی که شما با استفاده ازبرنامه ی یاهو میل با جیمیل کار می کنید، می توانید در یک رابط کاربری واحد و یکپارچه، تمام کانتکت ها و حساب های خود را جستجو کنید. قابلیت های دیگر این یاهو میل این است که می تواند با حساب جیمیل شما کار کند-آنها شامل مدیریت هوشمندتر کانتکت ها می باشد که به صورت خودکار و براساس تاریخچه ی فعالیت هایتان، گیرنده های ایمیل را اضافه می کند و علاوه بر آن از روش ثبت نام جدید بدون رمز عبور Yahoo Account Key بهره می برد.

پشتیبان جیمیلدر یاهو میل از همین امروز در برنامه های آی او اسی و اندرویدی و البته در خود وب سایت یاهو میل در دسترس می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر