;
coinex

دو فبلت مقرون به صرفه میکرومکس رونمایی شدند

دو فبلت مقرون به صرفه میکرومکس رونمایی شدنددو فبلت مقرون به صرفه میکرومکس رونمایی شدند

گوشی های رده بالا و پرچمداران هر سازنده با توجه به مشخصاتی که دارند، از قیمت بالایی برخوردار می باشند، از این رو بدیهی است که همه افراد قادر به پرداخت هزینه برای خرید یک دستگاه پرچمدار نباشند. برای این افراد که به دنبال گوشی های مقرون به صرفه می باشند و یا نیاز آنها با یک گوشی با مشخصات پایین تر هم رفع می شود، این شانس وجود دارد که گوشی های رده میانی و یا رده پایین با قیمت های مناسب تهیه کنند.

کمپانی میکرومکس در هند دو عدد از این دستگاه ها را اخیرا تولید کرد است یکی از آنها مدل Canvas Mega E353 و دیگریCanvas Mega 4G Q4z می باشد. مطمئنا در نگاه اول یادآوری این شماره مدل ها کمی سخت به نظر می رسد. گفتنی است که هر دوی آنها فبلت هستند. از قرار معلوم مدل اول 7999 روپیه و مدل اول 10999 روپیه به فروش می رسد، اگر چه تا کنون تاریخ دقیق فروش آنها تعیین نشده است.

با توجه به قیمت پایینی که دارند انتظار مشخصات و قابلیت های خیلی خاصی از این دو فبلت نداریم، مدل Canvas Mega E353 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی آی پی اس اچ دی دارد و با یک چیپ ست MT6592M مدیاتک طراحی شده است. مشخصات حافظه ای این گوشی شامل 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد، که خوشبختانه، می تواند از طریق کارت حافظه microSD ارتقاء یابد. همچنین شامل یک باتری 2،820 میلی آمپر ساعتی است
مدل Canvas Mega 4G Q417 میکرومکس، قابلیت 4G دارد و مشخصات سخت افزاری آن شامل صفحه نمایش 5.5 اینچی آی پی اس اچ دی، پردازنده هشت هسته ای مدیاتک MT6735 با سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز،3 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 2،500 میلی آمپرساعتی می باشد. از طرفی شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی ، و اندروید 5.1 می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر