coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین گوشی های دو سیم کارته مقرون به صرفه امسال

بهترین گوشی های دو سیم کارته مقرون به صرفه امسال
قابلیت دو سیمکارته بودن گوشی های هوشمند مورد علاقه کاربران می باشد ولی مسئله هزینه نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. در اینجا قصد داریم یهترین گوشی های دو سیمکارته سال 2015 را با احتساب قیمت آنها بررسی کنیم.
این روزها بیشتر سازندگان گوشی نسخه های دو سیم کارته مدل های محبوب تر خود را تولید کرده و یا به طور کل چند مدل گوشی دوسیمکارته ساخته اند. دلیل گسترش گوشی با دو درگاه سیم کارت، این است که اگر تولیدکنندگان بخواهند به فرصتی در بازارهای بزرگ مانند چین دست یابند، یکی از موارد حائز اهمیت می تولند ارائه یک دستگاه با سیم دوگانه باشد. از آنجا که یارانه اپراتور ها گسترده است، مردم اغلب دستگاه های آنلاک می خرند تا بتوانند از حامل های متعدد استفاده کنند، و بسته به جایی که بهترین سرویس را ارائه می دهد از هر کدام بهره ببرند.
نه تنها این، بلکه داشتن یک گوشی دو سیم کارته مناسب و معقول نعمت غیر مترقبه ای برای کسانی است که صاحب شرکت می باشند و شماره هایی دارند که باید پاسخگوی آن هم باشند، یک دستگاه دو سیمکارته به آنها این امکان را می دهد که تمام اوقات به جای حمل دو گوشی یک گوشی به همراه داشته باشند. برخی از گوشی های دو سیم کارته امروز قابلیت دو حالت آماده به کار را هم ارائه می دهند، به این معنی که شما می توانید از یک خط تماس برقرار کنید، در حالی که از سوی دیگر مکالمه ای را در انتظار نگه دارید، یا این که اتصال به اینترنت شما از طریق یک کارت باشد و در حالی که با خط دیگر در حال مکالمه می باشید قطع نشود.
به علاوه، اگر طرح داده ی خاصی برای یک اپراتور در اختیار داشتید می توانید با سیمکارت مخصوص به آن، طرح را فعال کنید و از سیمکارت دیگر خود برای پیام رسانی و دیگر کاربردها استفاده نمائید. به همین دلیل است که ما قصد داریم برخی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه دو سیمکارته را که امسال عرضه شدند بررسی کنیم (در رنج قیمتی 350 دلار یا کمتر). این بررسی می تواند به شما کمک کند تا اگر به دنبال چنین گوشی در بازار هستید، بهترین مورد را انتخاب نمائید. قیمت ها در طیف قیمت هایی هستند که به طور مستقیم توسط شرکت فروخته می شود تا قیمت هایی که در حالت خرده فروشی به دست مصرف کننده می رسد.

شیائومی ردمی نوت 3 ( 170 – 250 دلار)

 

شیائومی ردمی نوت 3 ( 170 – 250 دلار)
نمی توان انکار کرد که گوشی شیائومی ردمی نوت ٣ یکی از بهترین گوشی های دو سیم کارته با قیمت مناسب است که می توان تهیه کرد. یک گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080پیکسل (فول اچ دی) که بر اساس مشخصات ردمی نوت 2 می باشد ولی با قاب فلزی و یک اسکنر اثر انگشت در پشت همراه است. از دیگر مشخصات آن می توان به وجود چیپ ست Helio X10 و دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و سیستم سریع تشخیص فاز و بلستر IR اشاره کرد.
در این گوشی، شیائومی موفق به استفاده از باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی در یک قاب نسبتا باریک 0.34 اینچی ( 8.65 میلی متری) شده است. در واقع می توان با هزینه زیر 250 دلار یک گوشی با مشخصات حافظه ای شامل 3 گیگابایت رم و نسخه 32 گیگابایتی از فضای ذخیره سازی تهیه نمود. البته، ساکنان چین می توانند این گوشی را مستقیما از شیائومی به قیمت 170 دلار خریداری کنند اما حتی 250 دلار هم قیمت مناسبی به نظر می رسد. یک طراحی فلزی مد روز به همراه 2-3 روز عمر باتری بسیار ارزشمند است. البته عملکرد دوربین آن در نور کم خیلی جالب نیست ولی به هر حال یک دوربین با فکوس بسیار سریع دارد.

ایسوس زنفون 2 (285 دلار)

 ایسوس زنفون 2 (285 دلار)
اگر کاربر خواستار اپراتور خاص فرکانس 4G ایالت متحده آمریکا و یک دستگاه دو سیمکارته باشد، زنفون 2 یکی از بهترین انتخاب هاست. البته این گوشی ممکن است در هیچ دسته بندی خاصی برجسته نباشد، اما به طور کل یک گوشی خوب، نسبت به قیمت آن می باشد.
این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل می باشد که جزئیات تصلویر را به جز در حالات تیره تر، بسیار با کیفیت نشان می دهد، همچنین شامل یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، عمر باتری مناسب و قابیلیت شارژ بسیار سریع است، می توان نسخه دو سیم کارته آن را با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به قیمتی زیر 300 دلار خریداری کرد.

گلکسی J5 سامسونگ (190- 220 دلار)

 گلکسی J5 سامسونگ (190- 220 دلار)
در بازار کشنده ی گوشی‌های میان‌رده‌ی و رده پایین چین، سامسونگ همچنان با سبک قدیمی طراحی تنها به قیمت پایین گوشی فکر می کند. اخیرا این سازنده گوشی های سری J را تولید کرده است که برای بازار های آسیایی می باشند و قیمت بسیار مقرون به صرف ای دارند. گوشی گلکسی J5 یکی از بهترین گوشی‌های این سری می باشد. البته مشخصات آن اعجاب آور نیست یک گوشی 5 اینچی با رزولوشن HD و چیپست اسنپدراگون 410 می باشد اما با دوربین خوب 13 مگاپیکسلی همراه است که قابلیت فکوس خود کار دارد. دوربین جلوی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی همرا با فلش LED است. یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی از صفحه نمایش و پردازنده این گوشی پشتیبانی می کند. گلکسی J5 با اندروید 5.1 لالی‌پاپ اجرا می شود.

وان پلاس ایکس(250 دلار)

وان پلاس ایکس(250 دلار)
با صرف هزینه ی بیشتری نسبت به J5، می توانید یک گوشی با صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 1080پیکسل در یک قاب فلزی و شیشه ای نازک تهیه کنید. البته لوگوی مشهور سامسونگ را در پشت ندارد، بلکه با نام تجاری وان پلاس همراه است. این گوشی با 3 گیگابایت رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص فاز و فوکوس اتوماتیک همراه می باشد.
تنها عنصری که وان پلاس ایکس را متمایز می کند وجود چیپ ست اسنپ دراگون 801 می باشد که 64 بیتی است.

موتورولا موتو جی 2015(200 دلار)

موتورولا موتو جی 2015(200 دلار)
نسل سوم نسل موتو جی با یک شاسی ضد آب همراه است که امکان غوطه ور شدن تا یک متر در آب را به مدت 30 دقیقه، فراهم می کند و به خوبی در فصل بارانی در خیابان قابل استفاده می باشد. مشخصات این گوشی شامل وجود صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410، دوربین 13 مگاپیکسلی و یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی است.

مزیو  ام 2 (150 دلار)

مزیو  ام 2 (150 دلار)
اگر در جستجوی یک پک جمع و جور می باشید، گوشی مزیو ام 2 ( Meizu M2 ) که در تابستان اعلام شده است انتخاب مناسبی می باشد، قیمت این گوشی کاهش یافته است و در حال حاضر به قیمت به 110 دلار در چین و در بقیه مناطق هم حدود 150 دلار به فروش می رسد. Meizu M2 به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD و تراکم 294 پیکسل در اینچ، رم 2 گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی با امکان ارتقاء تا 128 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، باتری 2450 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 5.1 مجهز می باشد.

آنر7 (350دلار)

آنر7 (350دلار)
گوشی آنر7 با صفحه نمایش 5.2 اینچی سایز تقریبا خوبی برای آن دسته از افراد دارد که به دنبال گوشی هایی با صفحه نمایش کمی بزرگتر می باشند، همچنین ساختار صیقلی و فلزی آن بسیار شیک و خوش دست است. از طرفی این گوشی با سنسور اثر انگشت و دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی با عملکرد خوب همراه است که آن را از دیگر رقیبانش متمایز می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر