;
coinex

به زودی مدل های هواوی آنر در ایالات متحده عرضه می شوند

هواوی آنر. به زودی مدل های هواوی آنر در ایالات متحده عرضه می شوند

بنا به گزارشی که امروز منتشر گشت، گفته شده که مدل هواوی آنر (Huawei Honor) به زودی در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد. این بیانیه مستقیما از سوی مدیر عامل شرکت George Zhao آمده است. در طول یک مهمانی که به مناسبت دومین سالگرد این نام تجاری در چین جشن گرفته شد، Zhao به این موضوع اشاره کرد که این مدل ماه آینده در نمایشگاه CES در لاس وگاس نشان داده می شود. جالب توجه است که مدل Honor Play 5X ماه گذشته در ایالات متحده گواهینامه ای از سوی FCC دریافت کرد، بنابراین می توانیم اینگونه برداشت کنیم که این گوشی یکی از مدل هایی است که Honor در ایالات متحده ارائه می دهد.
این گزارش می گوید مدل آنر که در نهایت در ایالات متحده عرضه می شود، دستگاهی است که به طور ویژه برای ایالات متحده ساخته شده است، اما با مدل های جهانی ای مانند هواوی آنر ۷ (Huawei Honor 7) و هواوی آنر ۶ پلاس (Huawei Honor 6 Plus) برای امریکایی ها ارائه خواهد شد.
هواوی آنر ۷ پرچمدار فعلی این برند می باشد. این دستگاه که ماه گذشته رونمایی شد، یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. تراشه ای که در این گوشی به کار رفته است، Kirin 935 است که دارای پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۲ کیگاهرتز می باشد. رم این گوشی ۳ گیگابایتی و به همراه یک حافظه ی قابل ارتقا است که ظرفیت آن مشخص نیست. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این دستگاه تعبیه شده است که به خوبی از عهده ی عکس های سلفی و مدیریت ویدئو چت بر می آید. باتری آنر ۷ به ظرفیت ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد و یک اسکنر اثر انگشت هم به صورت آنبورد بر روی این گوشی قرار دارد. اندروید ۵.۱ هم به صورت پیش نصب بر روی این گوشی عرضه می شود.
نمایشگاه CES از ششم تا نهم ژانویه برگزار خواهد شد. خبرهای زیادی درباره ی گسترش گوشی آنر در این نمایشگاه در راه است و به محض دریافت این اخبار، آنها را به شما منتقل خواهیم کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر