;
coinex

عکس های جدید از گوشی اچ تی سی One X9

اچ تی سی One X9. ماه گذشته که HTC One X9 در سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد، ۴ عکس از این گوشی را به نمایش گذاشت.

ماه گذشته که HTC One X9 در سازمان نظارتی تنا در چین تایید شد، ۴ عکس از این گوشی را به نمایش گذاشت. انتظار می رود که یک سری تصاویر جدید از این گوشی در اوایل سال بعد منتشر شود که از تعدای از جنیه های مختلف این دستگاه رخ نمایی می کند. در صورتی که در ابتدا تصور ما بر این بود که این گوشی یک دستگاه بالا رده می باشد، اما به نظر می رسد که تنها تا حدودی از یک دستگاه رده متوسط بالاتر باشد.

شایعات اخیر راجع به گوشی HTC One X9 از این قرار است که این دستگاه شامل یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی می باشد. یک پردازنده ی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی در این گوشی به کار رفته است که با یک رم ۲ گیگابایتی همراه می شود. حافظه ی بومی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱ ترابایت هم در دسترس می باشد و برای افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند مناسب است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است. اندروید ۵.۰.۲ هم از پیش بر روی این مدل اچ تی سی نصب می شود.

طرفداران اچ تی سی در انتظار مدل بالا رده ی آن هستند که توسط چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ طراحی شده و احتمالا بعد از انتشار One X9 معرفی می شود.

انتظار می رود که یک سری تصاویر جدید از این گوشی در اوایل سال بعد منتشر شود که از تعدای از جنیه های مختلف این دستگاه رخ نمایی می کند.

حافظه ی بومی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است که با یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۱ ترابایت هم در دسترس می باشد

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی زینت بخش پشت این دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر