;
coinex

سامسونگ میکرو اس دی کارت را بر می گرداند

سامسونگ میکرو اس دی کارت را بر می گرداند
اگر منابع وال استریت ژورنال درست باشند، سامسونگ اسلات کارت حافظه ی میکرو اس دی را در گوشی های بدون انحنای پرچمدار بعدی که احتمالا با نام گلکسی S7 عرضه خواهند شد، قرار خواهد داد.
با میکرو اس دی کارد می توانید حافظه ی بیشتری علاوه بر حافظه ی داخلی دستگاه داشته باشید. کاربران از این طریق می توانند فضای بیشتری برای ذخیره ی عکس، فیلم و موسیقی، بدون نگرانی از پر شدن حافظه ی گوشی داشته باشند.
اوایل امسال، سامسونگ با حذف اسلات کارت حافظه ی اس دی در گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 با خشم طرفدار خود مواجه شد. سامسونگ به منظور طراحی و مواد فوق العاده، کارت حافظه را از گوشی های موبایل حذف کرد.
کاربران در نسخه های قبلی گوشی های هوشمند گلکسی می توانستند کاور پلاستیکی آن را باز کرده و به اسلات کارت میکرو اس دی دسترسی داشته باشند. اما در گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 از موادی استفاده شده که دسترسی به سیستم های سخت افزاری پشت دستگاه را غیر ممکن می کند.
طبق شایعات منتشر شده گلکسی S7 نیز از فلز و شیشه ساخته خواهد شد، به بیان دیگر قاب پشتی آن باز نمی شود. بنابراین اسلات کارت میکرو اس دی پشت دستگاه تعبیه نمی شود، در عوض در لبه ی دستگاه باید آن را جستجو کنیم. این طراحی شبیه به گوشی های HTC و OnePlus می باشد، آنها قبلا میکرو اس دی کارت را در لبه ی دستگاه قرار داده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر