;
coinex

برنامه ی Pebble Health برای کاربران ساعت هوشمند پبل تایم در دسترس می باشد

ساعت هوشمند پبل تایم. برنامه ی Pebble Health برای کاربران ساعت هوشمند پبل تایم در دسترس می باشد

پبل (Pebble) از یک برنامه ی مرتبط با سلامتی جدید خبر داد که با ساعت های هوشمند پبل تایم (Pebble) از جمله مدل های پبل تایم، پبل تایم استیل (Pebble Time Steel) و پبل تایم روند (Pebble Time Round) سازگار می باشد. پبل به منظور توسعه ی این برنامه با دانشگاه استنفورد همکاری به عمل آورده است. این قابلیت می تواند تعداد گام هایی که یک کاربر در طول روز برمی دارد را بشمارد و فعالیت های خواب روزانه ی فرد را دنبال کند و آن را با متوسط هفتگی مقایسه نماید. Pebble Health به فعالیت های روزانه ی یک کاربر توجه می کند و می تواند زمان هایی را که فرد به خواب بیشتری نیاز دارد به او بگوید.

این برنامه رایگان است و دیتا را با Apple Health  و Google Fit به اشتراک می گذارد. Pebble Health با قابلیت گاه شمار پبل تایم کار می کند و با توجه به برنامه ریزی های کاربر، زمانی را که می تواند به ورزش اختصاص دهد، را به افراد نشان می دهد. از آنجایی که در حال حاضر توسعه دهندگان نمی توانند برنامه ها را مبتنی بر Pebble Health بسازند، سازنده ی این ساعت هوشمند یک نسخه ی جدیدی از کیت توسعه ی نرم افزاری (SDK) خود را برای ماه آینده عرضه می کنند که به توسعه دهندگان امکان استفاده از مزایای این برنامه را بدهد.

توسعه ی این برنامه برای پبل از این جنبه مهم بود که دارندگان ساعت های پبل از قابلیت هایی بهره ببرند که در میان رقبای حال حاضر خود حرفی برای گفتن داشته باشد. از آنجایی که این ساعت های هوشمند با گوشی های اندرویدی و آی او اسی همراه می شود، پبل با بسیاری از تولید کنندگان در کسب و کار ساعت های هوشمند به شدت وارد رقابت شده و در حال حاضر نقطه ضعف خاصی ندارد.

بعد از اینکه کاربران پبل تایم برنامه ی موبایلی پبل و سیستم عامل را بر روی ساعت خود بروزرسانی کنند، می توانند به برنامه ی  Pebble Health دسترسی داشته باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر