;
coinex

کارت میکرو اس دی جدید سامسونگ

این شرکت به صورت رسمی از کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی سری پرو پلاس (Pro Plus) رونمایی کرد.

اگرچه سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند در جهان است، اما گفتنی است که این شرکت به عنوان یکی از پبشتازان ساخت کارت های میکرو اس دی هم شناخته شده است. این شرکت به صورت رسمی از کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی سری پرو پلاس (Pro Plus) رونمایی کرد.

برند پرو پلاس، یکی از سریعترین و بادوام ترین کارت های میکرو اس دی است که سامسونگ تا کنون ساخته است. قبلا سامسونگ مدل های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی این سری را عرضه کرده و این مدل جدید ۱۲۸ گیگابایتی، مشخصه و ویژگی های مدل های قبلی را حفظ کرده و فقط  فضای ذخیره سازی آن را دوبرابر ساخته است.

مدل پرو پلاس ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ قادر به حفظ نرخ خواندن ۹۵ مگابایت در ثانیه و ماکزیمم سرعت نوشتاری ۹۰ مگابایت در ثانیه است. طبیعتا خود سامسونگ می گوید که این کارت جدید، برای استفاده در گوشی های هوشمند جدید و دوربین های دیجیتال با قابلیت ضبط  4K، بهترین مدل خواهد بود. این کارت جدید، جدا از نرخ انتقال سریع می تواند در برابر دمای بالا، آب و حتی اشعه ی ایکس مقاومت کند.

جالب توجه است که این کارت میکرو اس دی ۱۲۸ گیگابایتی فوق العاده ی سامسونگ برای گوشی های پرمیوم این کمپانی که در سال ۲۰۱۵ ساخته شدند، مناسب نیستند چرا که این گوشی ها که از جمله ی آنها می توان به گلکسی اس۶، گلکسی اس۶ اج، گلکسی اس۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ اشاره کرد؛ هیچکدام اسلات های کارت حافظه ی میکرو اس دی را ندارند. اما اگر شایعات اخیری که راجع به پرچمدار بعدی این شرکت است، درست باشند؛ این کارت میکرو اس دی پرو پلاس ۱۲۸ گیگابایتی سامسونگ برای مطابقت با گوشی گلکسی اس۷ مناسب خواهد بود.

احتمالا قیمت این کارت بزرگ، سریع و مقاوم سامسونگ ۱۹۹.۹۹ دلار باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر