coinex
راهنمای خرید تکراتو

اندازه ی محبوب صفحه نمایش در گوشی های هوشمند چقدر است؟

اکثر کاربران گوشی های هوشمند در سراسر ایالات متحده و انگلستان به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از این گوشی ها علاقمند هستند.

بنا به گزارش اخبر از شرکت تحقیقاتی استراتژی آنالیتیک، اکثر کاربران گوشی های هوشمند در سراسر ایالات متحده و انگلستان به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی از این گوشی ها علاقمند هستند.

در یک نظرسنجی که در نیمه  ی اول سال ۲۰۱۵ صورت گرفت، به کاربران گوشی های هوشمند این دو کشور، چندین نمونه از گوشی های هوشمند با انواع سایز و اندازه ارائه شد. که نتیجه ی این نظر سنجی به این صورت بود که نمونه ی ۵.۳ اینچی به عنوان محبوبترین مدل منتخب و پس از آن مدل ۵ اینچی و در نهایت مدل ۵.۵ اینچی معرفی شدند.

نکته ی جالبی که وجود دارد این است که گوشی های هوشمند با صفحه نمایش ۵.۳ اینچی زیاد نیستند و در سال ۲۰۱۵ چندین تولید کننده، گوشی های با صفحه نمایش های ۵.۲ اینچی عرضه کردند که چند نمونه از آنها عبارتند از: گوگل نکسوس ۵ایکس (Nexus 5X)، سونی اکسپریا Z5، اچ تی سی وان ام۹ پلاس (+HTC One M9)، هواوی P8 و مایکروسافت لومیا ۹۵۰.

همچنین این گزارش نشان می دهد که کاربران اندرویدی نسبت به کاربران آیفون، به کار با صفحه نمایش های بزرگتر تمایل دارند. البته این نکته زیاد هم قابل عتماد نیست چرا که گزارش های اخیر نشان داده اند که مدل های ۵.۵ اینچی آیفون پلاس نسبت به همتایان ۴.۷ اینچی خود از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

البته این گزارش تاکید می کند که اکثر شرکت کنندگان در این نظر سنجی به گوشی هایی علاقه داشتند که دارای صفحه نمایش بزرگتر از مدلی است که خودشان دارند.

با توجه به این گزارش، اکثرا به گوشی هایی علاقمند بودند که دارای عمر باتری بهتری بودند و این نکته را قربانی طراحی نازک گوشی نکرده اند. اکثر این شرکت کنندگان نمونه های ۸ میلی متری را به مدل های ۶میلی متری که دارای باتری با ماندگاری کمتری بودند، ترجیح دادند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر