;
coinex

رونمایی از موفقیت بزرگ سیستم واقعیت مجازی اچ تی سی در نمایشگاه CES

سیستم واقعیت مجازی اچ تی سی. اچ تی سی از موفقیت بزرگ واقعیت مجازی VR خود در نمایشگاه CES رونمایی می کند.

اچ تی سی از موفقیت بزرگ واقعیت مجازی VR خود در نمایشگاه CES رونمایی می کند.

شر وانگ مدیرعامل شرکت اچ تی سی امروز در انجمن توسعه دهندگان Vive Unbound که در آن طرفداران علاقمند به سیستم واقعیت مجازی در انتظار نمایشگاه CES (که از ۶ ژانویه آغاز و در ۹ ژانویه به پایان می رسد) هستند خبری اعلام کرد. بنیانگذار اچ تی سی اعلام کرد که دو هفته ی پیش اچ تی سی و والو، به یک موفقیت بسیار بسیار بزرگ تکنولوژیکی تحت عنوان هدست اچ تی سی وایو وی آر (HTC Vive VR) دست یافته اند. در این پروژه، والو شریک اچ تی سی است.

قرار بود که مدل اچ تی سی وایو در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ عرضه شود ولی با ساخت این محصول جدید تصمیم گرفتند که این محصول اصلی را نگه دارند و محصول جدید را زودتر عرضه کنند.

موضوع دیگری که در ارتباط با این محصول وجود دارد، جزئیات مربوط به قیمت آن است که هنوز کاملا مشخص نیست ولی به طور کلی احتمال می رود که این سیستم با نام تجاری جدید و گزینه های ساده و قیمت مقرون به صرفه ی آن جمعیت بسیاری را به خود جذب کند.

تصاویر گرفته شده از سایت توسعه دهندگان وایو، نگاه تازه ای از این دستگاه را به نمایش کشیده و نشان می دهند که لوگوی اچ تی سی در جلو و قیمت بالای آن قرار گرفته است. سنسورهای آن از دید پنهان هستند و کنترلر های آن هم تا حدودی تغییر کرده و مجددا طراحی شده اند.

تصاویر گرفته شده از سایت توسعه دهندگان وایو، نگاه تازه ای از این دستگاه را به نمایش کشیده و نشان می دهند که لوگوی اچ تی سی در جلوی آن قرار گرفته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر