;
coinex

تصویر گوشی موتو ایکس 2016

تصویر گوشی موتو ایکس 2016

اولین تصویر از گوشی موتو ایکس سال 2016 فاش شد. در حال حاضر، یک نمونه تصویر اولیه از گوشی جدید متورولا، به نام موتو ایکس 2016 در اختیار داریم. این گوشی نسل چهارم موتو ایکس (Moto X 4th gen) می باشد که تصویری از آن در یک رسانه ی اجتماعی چینی آشکار شده است.
با مشاهده این تصویر می توان دریافت که موتو ایکس سال 2016 از فلز سنگین و شیشه ساخته شده است. گفته شده که این تصویری از یک دستگاه تحت آزمایش مهندسان است و شاید دستگاه نهایی، ظاهر متفاوتی داشته باشد.
موتورولا هم اکنون سخت در حال کار بر روی نسل بعدی پرچمدار خود است. تصویری که از این گوشی هوشمند بیرون درز شده، نشان می دهد که این یک دستگاه پرمیوم با قاب فلزی است. در این تصویر لنز بزرگ دوربین عقب، اسپیکر و میکروفون گوشی مشخص است.
صاحب موتورولا توسط لنوو، سرعت رشد لنوو را کاهش نداده و این شرکت تحت برند موتورولا، به انتشار گوشی های هوشمند ادامه می دهد.
به نظر می رسد اگر موتورولا در حال حاضر به خوبی بتواند نسل بعدی پرچمدار خود را تولید کند، احتمالا ظاهر آن چیزی است که در این تصویر درز شده می بینیم, به نوعی یک گوشی هوشمند با قاب پشت فلزی است که لنز دوربین آن بسیار بزرگتر از گوشی های هوشمند قبلی موتورولا خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای یک اسپیکر گیر و میکروفون در قسمت پایین گوشی خواهد بود.
متاسفانه، هیچ خبر رسمی در مورد مشخصات موتو ایکس 2016 و یا زمانی که می توان آن را در فروشگاه ها دید، وجود ندارد ولی مطئنا در آینده‎ای نزدیک، شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. مثل همیشه، در صورت دریافت هر گونه اطلاعات جدید در مورد نسل چهارم موتو ایکس آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: technewstoday


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر