;
coinex

دومین گوشی اندرویدی بلک بری در 2016

شرکت کانادایی بلک بری به تازگی اعلام کرد که از نتیجه مالی سه ماهه اخیر خود راضی است و همه چیز خوب به نظر می رسد.   با این حال، ابدا هیچ اطلاعاتی راجع به فروش گوشی بلک بری پریو وجود ندارد. این گوشی هوشمند در اوایل ماه نوامبر به بازار عرضه شد و زمان کافی برای بررسی فروش آن، وجود نداشت.

شرکت کانادایی بلک بری به تازگی اعلام کرد که از نتیجه مالی سه ماهه اخیر خود راضی است و همه چیز خوب به نظر می رسد.

با این حال، ابدا هیچ اطلاعاتی راجع به فروش گوشی بلک بری پریو وجود ندارد. این گوشی هوشمند در اوایل ماه نوامبر به بازار عرضه شد و زمان کافی برای بررسی فروش آن وجود نداشت.

خبر خوب اینکه همه چیز برای بلک بری پریو خوب به نظر می رسد و این نکته را مدیر عامل شرکت، جان چن در مصاحبه خود با بلومبرگ تایید کرد.

بلک بری پریو تا این لحظه تنها در چهار کشور در دسترس می باشد اما این شرکی کانادایی قصد دارد تا سه ماه آینده در 31 منطقه دیگر آن را راه اندازی کند و با این کار قطعا فروش خود را افزایش خواهد داد.

هنگامی که پرسیده شد آیا این شرکت تصمیم دارد دومین گوشی هوشمند اندرویدی خود را راه اندازی کند یا نه؟ جان چن گفت که این موضوع بستگی به فروش گوشی پریو دارد تا اثبات کند استراتژی بلک بری موثر بوده است.

جان چن افزود: “اگر ما باز خورد خوبی از بازار بگیریم همچنان بر روی یک گوشی رده بالا تمرکز خواهیم کرد. شاید در سال 2016 یک گوشی نزدیک به میان رده بیرون بیاید.”

این بدان معنی است که احتمالا بلک بری برای سال آینده بر روی یک گوشی هوشمند اندرویدی ارزان تر تمرکز کند. بنابراین به نظر می رسد از رقابت با گوشی های پرچمداری از سامسونگ، ال جی، اچ تی سی و موتورولا اجتناب کند.

اگر چه گوشی هوشمند ارزان تر، احتمالا به معنی مشخصات سخت افزاری پایین تری باشد اما شک برانگیز است که این شرکت کانادایی بخواهد سطح برنامه نرم افزاری خود را نیز کاهش دهد. زیرا گوشی هوشمند بعدی بلک بری نباید از لحاظ سطح امنیتی از گوشی پریو کمتر به نظر برسد چون ممکن است محبوبیت خود را در بین مصرف کنندگان از دست بدهد.

جزئیات بیشتری از برنامه بلک بری برای بخش موبایل وجود ندارد اما جان چن اعلام کرد، این کمپانی قصد دارد نرم افزار ماشین خودران خود را در نمایشگاه CES 2016 (نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی) به نمایش بگذارد.

.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر