;
coinex

پیوستن بی ام دبلیو و نیسان به شبکه سوپرشارژر تسلا

بی ام دبلیو و نیسان به شبکه سوپرشارژر تسلا پیوستند.   شارژر های جدیدی برای ماشین های الکتریکی در 120 نقطه از ایالات متحده نصب شدند. این ایستگاه ها که در مسیر نوزده ایالت نصب شده قادر خواهند بود نیسان لیف (Nissan Leaf) یا BMW i3 را ظرف مدت 20 تا 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ مجدد کنند.

بی ام دبلیو و نیسان به شبکه سوپرشارژر تسلا پیوستند.

 شارژر های جدیدی برای ماشین های الکتریکی در 120 نقطه از ایالات متحده نصب شدند. این ایستگاه ها که در مسیر نوزده ایالت، نصب اند شده قادر خواهند بود نیسان لیف (Nissan Leaf) یا BMW i3 را ظرف مدت 20 تا 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ مجدد کنند.

مسلما نیسان و بی ام دبلیو به هر دو اتصال دهنده CHAdeMO و CCS مجهز خواهند بود که در کنار ماشین های الکتریکی نصب شده و برق خودرا از طریق سوکت اختصاصی تسلا تامین می کنند. خریداران ماشین های تسلا با یک آداپتور که توسط این خودرو ساز عرضه شده، می توانند علاوه بر ایستگاه های سوپرشارژر، از پمپ های شارژ معمولی نیز استفاده کنند.

هر کدام از این ایستگاه ها دو شارژر سریع 50 کیلو وات DC ارائه می دهند که سریعتر از شارژر های 240 ولتی سطح 2 معمولی، ماشین های الکتریکی را شارژ مجدد می کند.

هر کدام از این ایستگاه ها دو شارژر سریع 50 کیلو وات DC ارائه می دهند که سریعتر از شارژر های 240 ولتی سطح 2 معمولی، ماشین های الکتریکی را شارژ مجدد می کند.

این پمپ های شارژ در سراسر ایالت های کالیفرنیا، کانکتیکات، فلوریدا، جورجیا، ایندیانا، مریلند، مینه سوتا، میسوری، نیومکزیکو، نوادا، نیویورک، کارولینای شمالی و جنوبی، اوهایو، پنسیلوانیا، تنسی، ویرجینیا و ویسکانسین گسترش یافته اند.

در حالی که تسلا دسترسی رانندگان به این سوپرشارژر ها را رایگان اعلام کرده است اما مذاکرات بی ام دبلیو و نیسان با شرکت تسلا کاملا روشن و واضح نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر