;
coinex

آیا نسل چهارم گوشی موتورولا موتو ایکس به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود؟

آیا نسل چهارم گوشی موتورولا موتو ایکس به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود؟

شایعاتی پیرامون گوشی موتو ایکس موتورولا وجود دارد که از احتمال وجود یک سنسور اثر انگشت بر روی نسل چهارم این گوشی ها سخن می گویند.

در سال 2011 گوشی موتورولا Atrix 4G به همراه یک سنسور اثر انگشت عرضه شد که بر روی دکمه ی پاور تعبیه شده بود. Atrix 4G جزو اولین گوشی هایی بود که به از این ویژگی استفاده می کرد، البته سنسور های اثر انگشتی که امروزه در گوشی ها استفاده می شوند به مراتب کارایی و قدرت بیشتری را نسبت به ورژن های ابتدایی دارند. به دلیل مشکلاتی که سنسور اثر انشگت بر روی گوشی Atrix به وجود آورد، موتورولا از استفاده چنین سنسور هایی در گوشی های بعدی اش خودداری کرد. البته قرار بود در گوشی نکسوس 6 که موتورولا برای گوگل تولید کرد از این ویژگی استفاده شود، اما در مراحل پایانی تولید، این ویژگی از گوشی حذف شد.

امروز توئیتی توسط روزنامه نگار عرصه ی تکنولوژی @Ricciolo انجام شد و نشانگر این بود که نسل چهارم گوشی موتورولا موتو ایکس به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود. اوایل امسال گمانه زنی هایی مبنی بر وجود سنسور انگشت بر روی نسل سوم گوشی های موتو ایکس، وجود داشت. اما بعد ها مشخص شد که این گوشی فاقد این ویژگی است.

امروز اخبار دیگری راجع به نسل چهارم گوشی های موتورولا موتو ایکس به گوش رسید. این اخبار حاکی از این هستند که گوشی موتو ایکس از لوله ی تخلیه حرارتی استفاده خواهد کرد و همچنین در 3 ماهه ی دوم سال 2016 عرضه خواهد شد. اگر گفته ی @Ricciolo درست باشد موتورولا یک بار دیگر در تلاش است تا گوشی هایش را به سنسور اثر انگشت تجهییز کند. این بار دلیلی ندارد که موتورولا نتواند این ویژگی را به گوشی خود اضافه کند و می توان امیدوار بود که دوستداران موتورولا سنسور اثر انگشت را بر روی نسل چهارم گوشی موتو ایکس شاهد باشند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر