;
coinex

نتیجه شگفت انگیز تراشه هلیو X20 در آزمون گیک بنچ

نتایج هلیو X20 در گیگ بنچ نشان داده شد و بسیار امیدوار کننده بود. این تراشه در آزمون تک هسته ای امتیاز 2,193 و در تست چند هسته ای امتیاز 6,965 را به دست آورد.

تراشه هلیو X20 در آزمون گیک بنچ امتیاز خارق العاده ای بدست آورد.

این روزها، شماری از کمپانی های مختلف سازنده تراشه گوشی های هوشمند، پردازنده های قابل توجه ای را برای سال آینده معرفی کرده اند. هوآوی به تازگی پردازنده بسیار قدرتمند کیرین 950 را معرفی کرد که سه گوشی پرچمدار خود را به آن مجهز کرده است.

سامسونگ بر روی تراشه اکسینوس 8890 کار می کند که جانشین اکسینوس 7420 خواهد شد، تراشه ای که بسیاری از مردم عقیده دارند بهترین تراشه سال 2015 بود. اسنپ دراگون 820 که احتمالا در ماه ژانویه توسط سازندگان آن رونمایی خواهد شد و پردازنده هلیو X20 مدیا تک که در آینده ای نزدیک از راه خواهد رسید.

تراشه هلیو X20 جانشین هلیو X10 است، تراشه ای که توسط بسیاری از سازندگان گوشی در سال جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر مشخصات هلیو X20 در نرم افزار های مختلف بنچمارک تجزیه و تحلیل شده است.

نتایج هلیو X20 در گیک بنچ نشان داده شد و بسیار امیدوار کننده بود. این تراشه در آزمون تک هسته ای امتیاز 2,193 و در تست چند هسته ای امتیاز 6,965 را به دست آورد. برای مقایسه، کیرین 950 در همین آزمون به ترتیب امتیاز 1,871 برای تست تک هسته ای و برای چند هسته ای امتیاز 6,383 را بدست آورد. تراشه A9 شرکت اپل که در آیفون 6S نیز می توان آن را یافت، توانست امتیاز 2,576 در تک هسته ای و امتیاز 4,478 در آزمون چند هسته ای را بدست آورد. به عنوان یک نکته، به یاد داشته باشید که هلیو X20 در واقع یک تراشه سه خوشه ای 64 بیتی ده هسته ای می باشد.

همانطور که دیدید، هلیو X20 نه تنها به نظر امیدوار کننده می رسد که حتی تهدیدی برای تراشه های پرچمدار دیگری است که قرار است در گوشی های مختلف خودنمایی کنند، قضاوت را به آینده موکول می کنیم. کوالکام، سامسونگ، مدیا تک و هوآوی باید بدانند که در بازی تراشه های پرچمدار، رقیب سرسختی پیش رو خواهند داشت و شایعه شده که ال جی نیز به زودی تراشه نوکلون 2 (Nuclun 2) را معرفی خواهد کرد اما نمی دانیم که این تراشه تا چه اندازه قدرتمند خواهد بود. فقط می توان صبر کرد و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر سایت تکرا را دنبال نمود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر