;
coinex

رندر جدید شیائومی می ۵

رندر جدیدی از گوشی شیائومی می ۵ به بیرون درز کرده است

رندر جدیدی از گوشی شیائومی می ۵ به بیرون درز کرده است که ظاهر این گوشی را نشان می دهد. این رندر جدید که امروز فاش شده است، نشان می دهد که این گوشی کاملا شبیه به مدل شیائومی می نوت است به جز کلید هوم که تازه به آن افزوده شده است. شایعات می گویند شیائومی می ۵ اسکنر اثر انگشت خواهد داشت که احتمالا در داخل این دکمه تعبیه شده است.

همه منتظرند تا شیائومی بعد از مدت ها مدل می ۵ خود  را معرفی کند. تا کتون چندین عکس فاش شده از این گوشی دیده ایم، اما هیچ کدام رسمی نیستند. در واقع، برخی از این تصاویر تقلبی هستند و برخی مدل های قدیمی تر شیائومی را نشان می دهند. مدیر عامل این شرکت لی ژوئن، از این دستگاه به صورت روزانه استفاده می کند، او ادعا می کند که می ۵ ارزش انتظار را دارد. تحلیلگران نزدیک به شیائومی می گویند که انتظار می رود این گوشی در فوریه(بهمن ماه) رونمایی شود.
مشخصات شایعه می ۵ شامل وجود صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، اسنپ ​​دراگون 820 با یک پردازنده چهار هسته ای و پردازنده گرافیکی ۵٣٠ است. همچنین انتظار داریم که دو نسخه از این گوشی یکی با ٣ گیگابایت رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی و نوع دیگر با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد. دوربین اصلی آن احتمالا ١۶ مگاپیکسلی است، از یک پورت USB نوع C پشتیبانی می کند و یک باتری ٣۶٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد.

رندر جدید شیائومی می ۵

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر