;
coinex

امتیازات ویژه ی آمریکا برای نصب پنل های انرژی خورشیدی

امتیازات ویژه ی آمریکا برای نصب پنل های انرژی خورشیدی

دولت آمریکا به شهروندان خود، برای نصب پنل های انرژی خورشیدی امتیازاتی می دهد.
ده سال پیش، نصب پنل های انرژی خورشیدی در آمریکا 43000 دلار هزینه داشت؛ اما این رقم در حال حاضر، 29000 دلار برآورد می شود. امروزه تبدیل انرژی خورشیدی به انرژی الکتریسیته با مهارت بیشتری انجام شده و بهره وری بالاتری دارد. به گزارش سایت KBB، این افزایش بهره وری باعث کاهش هزینه ها می شود، به طوری که قیمت تمام شده ی آن از میانگین قیمت خرید یک خودرو در آمریکا کمتر است. لازم به ذکر است، قیمت نهایی برآورد شده برای نصب و استفاده از پنل های خورشیدی مشمول مالیات انرژی های قابل بازیافت و سایر دخالت های دولتی نمی شود؛ بنابراین هزینه ی آن کمتر خواهد بود.
این آمار و ارقام توسط Energy Sage Solar Marketplace Intel Report, منتشر شده، همچنین نقل قول های 2000 مصرف کننده به جمع آوری این اطلاعات کمک کرده است. انرژی خورشیدی در تامین برق آمریکا نقش کوچکی را ایفا می کند، با این حال در دهه ی اخیر، شاهد افزایش مصرف کنندگان این انرژی بوده ایم. در این بین، بخش صنعتی انرژی خورشیدی قصد دارد طی سال های آینده، با افزایش بهره وری این سیستم و کاهش هزینه های آن، به گسترش انرژی خورشیدی کمک کند.
به گزارش EnergySage، در سال 2006 تنها 30000 خانه به پنل های انرژی خورشیدی مجهز بودند. در آن زمان هر وات از انرژی تولید شده توسط پنل ها، 9 دلار هزینه در بر داشت؛ اما این رقم در حال حاضر به 3.79 دلار کاهش یافته است.
با اعتبارات مالیاتی و مشوق های دولتی، سیستم انرژی خورشیدی مقرون به صرفه تر خواهد بود. طبق قوانین فدرال، پرداخت کنندگان مالیات می توانند بابت هزینه های نصب پنل های انرژی خورشیدی در واحد های مسکونی،از 30 درصد تخفیف برخوردار شوند. بسیاری از ایالات آمریکا مشمول قوانین این چنینی هستند. برای مثال، شهروندان نیویورک می توانند برای نصب سیستم انرژی خورشیدی، 25 درصد، معادل 5000 دلار اعتبار مالیاتی دریافت کنند. همچنین پرداخت کنندگان مالیات در شهر کلورادو، در صورت تایید صلاحیت، می توانند به منظور نصب پنل ها، 9000 دلار دریافت کنند.
ویکرام آگاروال، موسس و مدیر عامل EnergySage، به خبرنگار TechInsider اعلام کرد که تا به حال، 6 میلیون آمریکایی از این سیستم ها استقبال کرده اند. بیشتر از 300000 نفر از آنها، پنل های انرژی خورشیدی را در سال جاری نصب خواهند کرد. به اعتقاد او آمریکا می تواند تا فوریه 2016 این عدد را به یک میلیون خانوار گسترش دهد.
در حال حاضر، پوشش دادن سقف خانه ها با پنل های انرژی خورشیدی می تواند 85 درصد از انرژی الکتریسیته ی مورد نیاز یک خانه را تامین کند؛ اما این رقم در حال افزایش است. لازم به ذکر است که بازپرداخت هزینه ی این سیستم ها، به 8 سال زمان نیاز دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر