;
coinex

بازوی استراحت چینی

این موقعیت را تصور کنید؛ به شدت مشغول کار هستید، بعد از چند ساعت احساس خستگی کرده و نیاز به چرت زدن دارید. در پشت گردن خود احساس درد می کنید پس دستتان را بالا می آورید و زیر چانه خود می گذارید تا سرتان را بالا نگه دارد اما همچنان باید کار خود را انجام دهید. چه می توان کرد؟ اینجاست که بازوی استراحت چینی می تواند به دردتان بخورد.

اگر جز آن دسته از کسانی هستید که دائما با لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی کار می کنید یا برای ساعت ها مجبورید که پشت میز خود بنشینید با درد هایی که در ستون فقرات و یا گردن ایجاد می شود کاملا آشنایید. ساعت ها پشت میز نشستن بدون تحرک کافی، خودبخود باعث خواهد شد که ماهیچه ها خسته شده و به تدریج بدن حالت افتاده ای به خود بگیرد.

اکثر پشت میز نشینان با این حالت کاملا آشنایی دارند. راه های متعددی برای رفع این معضل گفته شده است؛ به عنوان مثال به ازاء هر یک ساعت و نیمی که پشت میز نشسته اید، ده دقیقه بلند شوید و راه بروید، در هنگام نشستن بر روی صندلی تا جای ممکن به عقب رفته و پشت خود را کاملا به آن بچسبانید، در طول روز حتما نیم ساعت نرمش کنید و … .

کارفرمایان و مدیران همیشه به دنبال راهی هستند تا بیشترین کارایی را از کارمندان خود بگیرند و چرت زدن یک کارمند در پشت میز کارش، مسلما به مذاق آنها خوشایند نیست، پس لطفا این دوستان جملات زیر را جدی نگیرند:

اگر بخواهیم صادق باشیم مواقعی پیش می آید که یک چرت کوتاه پشت میز کارتان می تواند لذت وصف ناشدنی برایتان به همراه داشته باشد (اگر تا کنون این کار را نکرده اید در یک موقعیت مناسب آن را انجام دهید).

این موقعیت را تصور کنید؛ به شدت مشغول کار هستید، بعد از چند ساعت احساس خستگی کرده و نیاز به چرت زدن دارید. در پشت گردن خود احساس درد می کنید پس دستتان را بالا می آورید و زیر چانه خود می گذارید تا سرتان را بالا نگه دارد اما همچنان باید کار خود را انجام دهید. چه می توان کرد؟ اینجاست که بازوی استراحت چینی می تواند به دردتان بخورد!

این بازوی مصنوعی قابل تنظیم کار شما را بسیار ساده خواهد کرد. می توان آن را بر روی میز قرار داد و چانه را روی آن گذاشت یا بر روی دسته صندلی نصب کرد و برای یک چرت کوتاه مدت از آن استفاده کرد و یا هر حالت دیگری که در نظر داشته باشید.

این بازوی مصنوعی قابل تنظیم کار شما را بسیار ساده خواهد کرد. می توان آن را بر روی میز قرار داد و چانه را روی آن گذاشت، بر روی دسته صندلی نصب کرده و برای یک چرت کوتاه مدت از آن استفاده کرد و یا هر حالت دیگری که در نظر داشته باشید. به دقت به عکس ها نگاهی بیندازید، لذت ببرید و یادتان باشد که حتما این خبر را با کمی چاشنی نمک بخوانید.

بازوی استراحت چینی

 اگر جز آن دسته از کسانی هستید که دائما با لپ تاپ یا کامپیوترهای رومیزی کار می کنید یا برای ساعتها مجبورید که پشت میز خود بنشینید با درد هایی که در ستون فقرات و یا گردن ایجاد می شود کاملا آشنا هستید ساعت ها پشت میز نشستن بدون اینکه تحرک کافی داشته باشید خودبخود باعث خواهد شد که ماهیچه ها خسته شده و به تدریج بدن حالت افتاده ای به خود بگیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: technabob


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر