;
coinex

واتس اپ مکالمه تصویری ارائه می دهد

واتس اپ مکالمه تصویری ارائه می دهد

برنامه واتس اپ به زودی مکالمه تصویری را به لیست ویژگی های خود اضافه می کند. برنامه ی پیام رسان واتس اپ متعلق به فیس بوک است، می دانیم که این برنامه در سال جاری مکالمه صوتی را به قابلیت های خود اضافه کرده است، اکنون گفته شده که در آینده ی نزدیک مکالمه تصویری نیر ارائه خواهد داد.

با توجه به گزارشی از آلمان، ابتدا کاربرن iOS و سپس کاربران اندرویدی واتس اپ، قادر به برقراری تماس های ویدئویی از طریق Wi-Fi و دیتای خط خود، خواهند بود. پنجره کوچکی در بالای فید، امکان تماشای تصویر ویدیوئی را فراهم می کند؛ این پنجره پیش نمایش را می توان جابه جا کرد. امکان سوئیچ بین استفاده از دوربین عقب و جلو نیز وجود دارد، همچنین کاربران قادر به قطع میکروفون خواهند بود.
نسخه 2.12.16.2 واتس اپ برای سیستم عامل iOS که مکالمه ویدئویی ارائه می دهد. با توجه به اینکه نسخه کنونی این برنامه در اپ استور 2.12.12 است، احتمالاً به روز رسانی بعدی واتساپ برای کاربران iOS این قابلیت جدید را به همراه خواهد داشت.
واتس اپ چند زبانه ی چت نیز اضافه کرده است. با استفاده از این زبانه ها، شما می توانید بین کانورسیشن های خود، بدون نیاز به بازگشت به صفحه چت واتس اپ به عقب و جلو بروید.
امیدواریم افزودن مکالمه تصویری به واتساپ مثل زمانی افزودن مکالمه ی صوتی، طول نکشد.( پس از مدت زمان طولانی، فروردین سال جاری، امکان برقراری تماس صوتی به نسخه iOS این برنامه اضافه شد.)

تصاویر زیر مکالمه ی تصویری واتس اپ را نشان می دهد.

مکالمه تصویری واتس اپ تماس ویدیوئی واتس اپ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر