;
coinex

محبوبیت گوشی ال جی وی 10 در ایالات متحده

ل جی وی 10 یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که در حال حاضر می توان خریداری کرد و ظاهرا طرفداران بسیاری در ایالات متحده دارد.
ال جی وی 10 یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که در حال حاضر می توان خریداری کرد و ظاهرا طرفداران بسیاری در ایالات متحده دارد. با توجه به روزنامه ی هرالد کره، ال جی اعلام کرده که بیش از 450،000 دستگاه ال جی وی 10 را در ایالات متحده تقریبا طی 45 روز پس از راه اندازی اولیه به فروش رسانده است. این یعنی در هر روز 10،000 دستگاه فروخته شده است که قطعا یک شاهکار فوق العاده محسوب می شود.
این شرکت اعلام کرد که گوشی وی 10 ثابت کرده است که محبوب ترین گوشی در بین نسل جوان است، زیرا حدود 37 درصد از خریداران آن بین سنین 25 و 34 هستند. شاید این موضوع تا حدی به این دلایل باشد که سهولت ایجاد تصویر با کیفیت بالا بر روی وی 10 انجام پذیر است و این حقیقت که اولین گوشی هوشمندی است که در آن حالت دستی ضبط ویدئو وجود دارد.
به عنوان یادآوری، ال جی وی 10 مجهز به صفحه نمایش 5.7 اینچی IPS کوانتومی با رزولوشن 2560 در 1440 و یک صفحه نمایش 2.1 اینچی ثانویه است که می تواند برای کلید های میانبر برنامه ها، نوتیفیکیشن ها و مواردی دیگر مورد استفاده قرار گیرد. این گوشی توسط یک پردازنده اسنپ دراگون 808 کواکام طراحی شده است و از نقطه نظر حافظه داری 4 گیگابایت رم همراه با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی قابل ارتقاء تا 2 ترابایت با کارت حافظه میکرو اس دی است. این گوشی یکی از بهترین دوربین های موجود در بازار را دارد و همانطور که قبلا اشاره شد، دارای قابلیت تنظیمات دستی برای ویدئو به منظور کنترل بیشتر در هنگام گرفتن فیلم است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر