;
coinex

هر آنچه که درباره تاریخ عرضه آیفون 6 سی می دانیم

اپل آیفون 6سی
چندی پیش گفتیم که به گزارش سایت خبری 163، چاینا موبایل (بزرگترین فروشنده ی گوشی های همراه)، اعلام کرده است که احتمالا اپل گوشی جدید خود را در ماه آوریل (فروردین) معرفی خواهد کرد.
به اعتقاد این سایت خبری، چاینا موبایل (China Mobile) به آیفون 7 سی (iPhone 7c) اشاره می کند، اما بنابر شواهد موجود، آیفون 6 سی (iPhone 6c) گوشی جدید اپل خواهد بود.
در مراسم معرفی China Mobile به نام گوشی و ویژگی های آن اشاره ای نشده بود و بنابراین مشخصات دقیق گوشی هنوز مشخص نیست. به گزارش اپل اینسایدر، در تصویر زیر، دور کلمه ی اپل در ستون آوریل خط کشیده شده است.

تصویر زیر، دور کلمه ی اپل در ستون آوریل خط کشیده شده است.

آخرین آیفون سری سی، آیفون 5 سی بوده که در سپتامبر 2013 همزمان با آیفون 5 اس عرضه شد. اپل معمولا آیفون ها را در ماه سپتامبر (شهریور) عرضه می کند و ارائه ی آنها در ماه آوریل (فروردین 95) نوعی تحول زمانی محسوب می شود.

تا به حال، شایعات زیادی حول آیفون جدید سری سی اپل به گوش رسیده است و پیش از این نیز شنیده بودیم که کمپانی اپل قصد دارد در سال جدید میلادی، با برگزاری یک رویداد به معرفی مک بوک جدیدتر ۲۰۱۶، آیفون 6 سی و اپل واچ ۲ اقدام کند، علاوه بر آن، در جایی دیگر نیز اعلام شده بود که اپل این رویداد را در ماه مارس (اسفند 94) برگزار خواهد کرد.

شایعات به همین جا ختم نمی شوند. در حالی که همه جا صحبت از معرفی آیفون 6c به گوش می رسد، چندی پیش اسلایدهایی از این غول کوپرتینو به بیرون درز کرد که نشان دهنده آیفون 7 سی بودند؛ اگر خاطرتان باشد در زمان انتشار این خبر اعلام کردیم که اپل قصد دارد آیفون 7 سی را در ماه آوریل منتشر سازد. تمامی این نشانه ها حاکی از این اند که احتمال اینکه اپل، تاریخ سنتی معرفی آیفون های جدیدش را تغییر دهد (ماه سپتامبر) و محصولات جدید خود را زودتر معرفی کند، بسیار زیاد است.

گفته می شود که آیفون 7c صفحه نمایشی 4 اینچی خواهد داشت و این امر می تواند برای طرفداران صفحه نمایش های 4 اینچی آیفون های قدیمی بسیار خوش آیند باشد.

گفته می شود که آیفون 7c صفحه نمایشی 4 اینچی خواهد داشت و این امر می تواند برای طرفداران صفحه نمایش های 4 اینچی آیفون های قدیمی بسیار خوش آیند باشد.

حال با تمامی این اوصاف باید صبر کرد و دید که با ارزش ترین برند تاریخ دنیا، اپل، چه برنامه ای برای آیفون 6 سی و یا آیفون 7 سی خود دارد. نظر شما در این باره چیست؟

.

.

منبع: techinsider ، macrumors


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر