;
coinex

انتشار آیفون جدید در فروردین 95

انتشار آیفون جدید در فروردین 94

آیفون جدیدی که نام آن ذکر نشده در ماه آوریل(فروردین) عرضه خواهد شد.

سایت خبری 163 گزارش داده است که چاینا موبایل، بزرگترین اپراتور تلفن همراه جهان، طی یک سخنرانی اعلام کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای انتشار یک آی فون جدید در ماه آوریل است.
سایت خبری 163 به صورت جدی ادعا می کند که چاینا موبایل به آیفون 7C اشاره کرده است در حالی که در بسیاری از شایعات، آیفون جدید تحت عنوان 6C نامیده شده است.
با وجود اینکه سخنرانی چاینا موبایل نام مدل یا مشخصات را نشان نمی دهد، بنابراین دقیقا روشن نیست که چه آیفونی در ماه آوریل عرضه می شود. با توجه به گزارش اپل اینسایدر، متنی که در تصویر بالا درون کادر قرمز رنگ مشاهده می شود، فقط نام “اپل” را در ستون مربوط به “ماه آوریل” آورده است و کلمه ای که نشان دهنده مدل آن باشد، وجود ندارد.
در همان زمان سخنرانی اعلام شد که آیفون جدید، حدود 500 دلار قیمت گزاری می شود. این بدان معناست که در واقع چاینا موبایل به نوعی اشاره به یک مدل جدید آیفون “C” کرده است، زیرا این قیمت ارزانتر از قیمت های پرچمداران اپل خواهد بود؛ به طور معمول پرچمداران اپل حداقل 650 دلار قیمت گزاری می شوند.
اگر مدل گفته شده از سری “C” آی فون باشد، شایعات می گویند که به صفحه نمایش 4 اینچی (کوچکتر از آی فون 5) مجهز است و عملکردی شبیه به آیفون 6 سال 2014 خواهد داشت.
آخرین آی فون سری “C”، آیفون 5C نام دارد که در سپتامبر 2013 همزمان با آیفون 5S عرضه شد. اکنون با وجود شایعاتی که می گویند آیفون جدید در ماه آوریل عرضه می شود، یک چارچوب زمانی کاملا جدید برای اپل در برنامه ی عرضه ی یک آی فون جدید به وجود خواهد آمد، زیرا اپل معمولا آیفون های جدید خود را در ماه سپتامبر راه اندازی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر