;
coinex

تایید طراحی گوشی گلکسی اس 7 توسط قاب های جدید

تکرار طراحی گلکسی اس 6 در گلکسی اس 7

جزئیات و مشخصات بیشتری حول طراحی گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ از DHGate که یک تولید کننده قاب محافظ است، ارائه می شود. این تولید کننده، قاب های ارزان قیمتی برای گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس تولید کرده است که بادقت در طراحی آنها می تواند اطلاعت فاش شده در مورد ظاهر این گوشی را تائید کند.
ممکن است این قاب ها در توزیع عمده فروشی برای هر واحد کمتر از دو دلار هزینه داشته باشد، اما هزینه قالب و تولید مورد نیاز برای این قاب ها ارزان نیست. تولید قاب برای گوشی هوشمندی که هنوز عرضه نشده است، یک ریسک با اعتماد بر روی صحت اطلاعات فیزیکی شایعه شده، محسوب می شود. اگر اطلاعات فیزیکی درز شده ی کنونی، درست باشند این شرکت اولین قاب ها را در ابتدای زمان راه اندازی گلکسی اس 7 روانه ی بازار می کند که می تواند سود خوبی داشته باشد زیرا تا هنگامی که دیگر تولید کنندگان شروع به تولید قاب برای پرچمدار سامسونگ نکرده اند، DHGate می تواند نیاز بازار را تامین نماید. اما اگر اطلاعات درز شده اشتباه باشند، این شرکت با مقدار زیادی موجودی انبار که مناسب گوشی جدید نیست باقی می ماند که سرمایه از دست رفته محسوب می شود.
واقعیت این است که این طراحی قاب با طراحی شماتیکی به بیرون درز شده منطبق است و رندرهای ایجاد شده برای گلکسی اس 7 توسط CGI به موارد فاش شده ی قبلی در مورد طراحی گوشی گلکسی اس 7، اعتبار بیشتری می بخشند. بعید است که شرکت DHGate بر اساس گفته های تنها یک منبع اطلاعاتی این ریسک بزرگ را انجام دهد، حتما تا حدود زیادی از اعتبار موارد فاش شده اطمینان دارد. در عکس های جدید به بیرون درز شده مشاهده می شود که این قاب ها دارای یک دکمه ی هوم مستطیل شکل هستند، دکمه های افزایش و کاهش صدا در سمت چپ و دکمه ی پاور در سمت راست قاب واقع شده است.

جزئیات و مشخصات بیشتری حول طراحی گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ از DHGate که یک تولید کننده قاب محافظ است، ارائه می شود.
با توجه به رندرهای دیده شده، این موضوع نیز تایید می شود که سامسونگ به طراحی فعلی شیشه ای در قسمت جلو و پشت گوشی و لبه های نازک فلزی که حاوی دکمه ها و پورت در طرفین گوشی هستند، ادامه خواهد داد. نقشه ها و قاب ها نشان می دهند که سری گلکسی اس 7 برای اتصال از پورت microUSB استفاده می کند و خبری از پورت USB نوع C نیست؛ البته پیش از این هم طراحی گرافیکی فاش شده از گلکسی اس 7 ظاهر پورت microUSB و پورت شارژر را در پایین گوشی نشان می داد، اما وال استریت ژورنال ادعا می کرد که اس 7 به احتمال زیاد مجهز به پورت USB نوع C خواهد بود، که برای کاربران امکان شارژ کامل در کمتر از 30 دقیقه را فراهم می کند. (USB-C یک استاندارد جدید است که در صورت موفقیت، در نهایت جایگزین microUSB خواهد شد. این پورت، باریک تر از microUSB است و همچنین می تواند داده ها را بین دستگاه ها بسیار سریعتر انتقال دهد.) همچنین هیچ گونه فلپ یا شکاف برای کارت حافظه میکرو اس دی به منظور گسترش فضای ذخیره سازی وجود ندارد(البته تعدادی از تولید کنندگان کارت حافظه میکرو اس دی را به سینی سیمکارت اضافه کرده اند که البته خیلی شاخص نیست).
در Weibo شبکه اجتماعی چینی ها رندر هایی نشان داده شده است که جزئیات آن تائید می کند که طراحی گوشی گلکسی اس ۷ در مقایسه با گوشی گلکسی اس۶ تغییر چندانی نخواهد کرد و یک از دلایل آن این است که سامسونگ قصد دارد بر روی بهبود ویژگی های اصلی از قبیل دوربین، صفحه نمایش و عملکرد این دستگاه تمرکز نماید و از طرفی قیمت این پرچمدار را نیز پایین نگه دارد(بنا بر شایعات قیمت گلکسی اس 7 در زمان راه اندازی 10 درصد کمتر از قیمت گلکسی اس 6 در زمان راه اندازی خواهد بود).

تکرار طراحی گلکسی اس 6 بدان معنی است که تقاضا برای صفحه نمایش منحنی اس 6 اج وجود داشته است،
تکرار طراحی گلکسی اس 6 بدان معنی است که تقاضا برای صفحه نمایش منحنی اس 6 اج وجود داشته است، از طرفی سامسونگ کمتر می تواند با مدل جدید قوی تر وارد بازار شود و سعی می کند ظاهر آشنای گوشی های طرح سامسونگ را حفظ نماید. پیش تر هم از وال استریت ژورنال نقل کرده ایم که سامسونگ قصد ندارد در ظاهر این گوشی نسبت به گوشی گلکسی اس 6 تفاوتی ایجاد کند. این همچنین به این معناست که به دلیل طراحی ظاهری، فروش ویژه ای در نمونه کارهای سامسونگ، دیده نمی شود که این باعث شده این شرکت کره جنوبی برای بالا نگه داشتن درآمد، مجبور شود بر روی دستگاه های رده میانی تکیه کند.
تغییر طراحی سخت افزاری فرایند طولانی است، بنابراین انتصاب DJ KOH به عنوان رئیس بخش تلفن همراه به دلیل تاثیر بر طراحی فیزیکی گلکسی اس 7 نبوده است. تغییراتی که او می تواند انجام دهد در بخش نرم افزاری جذاب تر خواهد بود. گوگل با بهبود قابلیت تاچویز در تغییرات نرم افزاری که در پرچمداران اندرویدی مشاهده خواهیم کرد نقش بسزایی دارد، شاید ظاهر طراحی گوشی گلکسی اس 7 تکراری و خسته کننده باشد، اما نحوه س استفاده از آن احتمالا بهبود خواهد یافت. تغییرات و بهبود های کاربردی این گوشی را در اوایل سال 2016 با عرضه ی نشان داده می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: forbes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر