coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیا هوآوی مدل KIW-AL20 همان گوشی آنر 7 پلاس است

گوشی هوآوی KIW-AL20 تائیدیه آژانس رگولاتوری چین (تنا) را دریافت کرد.

گوشی هوآوی با شماره سریال KIW-AL20 تائیدیه آژانس رگولاتوری چین (تنا) را دریافت کرد.

این گوشی می تواند نسخه پریمیوم آنر 7، یعنی همان آنر 7 پلاس باشد که در مورد آن قبلا نیز صحبت شده بود.

این گوشی تائید شده توسط تنا، دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است؛ همان اندازه نمایشگری که در مورد گوشی آنر 7 پلاس شایعه شده بود. هوآوی تراشه کیرین 950 را که بالاترین تراشه طراحی شده توسط این کمپانی است، در دل آن جای داده است.

تراشه کیرین 950، شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.5 گیگا هرتز است. 3 گیگا بایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی تا 128 گیگا بایت ارتقا می یابد، بخش ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارند. یک دوربین 13 مگا پیکسلی زینت بخش پشت این گوشی شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن قرار گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت و اندروید 5.1.1 از دیگر مشخصات آن می باشد.

پوشش فلزی این مدل هوآوی، 8.15 میلیمتر ضخامت و 158 گرم وزن دارد. این گوشی از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

آیا این گوشی همان آنر 7 پلاس خواهد بود؟ دقیقا مشخص نیست. اگر چه KIW-AL20 توسط تنا تائید شده است اما هوآوی به زودی و به صورت رسمی آن را معرفی خواهد کرد. برای اطلاعات دقیق تر در آینده با تکرا همراه باشید.

تصاویر از طریق تنا در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی تائید شده توسط تنا دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی است، همان اندازه نمایشگری که در مورد آنر 7 پلاس شایعه شده بود. هوآوی در یک رشد خانگی تراشه کیرین 950 را که بالاترین تراشه طراحی شده توسط این کمپانی است در دل آن جای داده است.

پوشش فلزی این مدل هوآوی، 8.15 میلیمتر ضخامت و 158 گرم وزن دارد. این گوشی از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند و در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر