;
coinex

مایکروسافت لومیا ۵۵۰ در ایالات متحده و هند

مایکروسافت لومیا ۵۵۰ در ایالات متحده و هند در دسترس است

مایکروسافت لومیا ۵۵۰ که همزمان با  مدل های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال معرفی شد، هم اکنون در ایالات متحده و هند در دسترس قرار گرفته است.

مدل لومیا ۵۵۰، با اینکه در سری دستگاه های تاپ مایکروسافت قرار نمی گیرد، اما جالب توجه است که این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند مایکروسافت است که ویندوز ۱۰ را اجرا می کند.

اگرچه مایکروسافت اخیرا در بعضی از بازارهای جهانی این مدل را به فروش می رساند، اما این مدل را به طور رسمی در امریکای شمالی عرضه نکرده است. هم اکنون کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند می توانند این گوشی را از B&H Photo Video در رنگ های سفید و مشکی و به قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار (آنلاک) خریداری کنند. توجه داشته باشید که B&H می گوید که این مدل نسخه ی امریکایی لومیا ۵۵۰ است، بنابراین احتمالا با شبکه های ال تی ای AT&T و T-Mobile سازگار است. مدل مایکروسافت لومیا ۵۵۰ علاوه براینکه در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد، در هفته ای که گذشت در هند هم عرضه شد. در این کشور مشتریان می توانند این دستگاه را به قیمت ۱۴۰ دلار و از طریق آمازون و Indiatimes Shopping خریداری کنند.

همانطور که گفته شد، سیستم عامل این دستگاه ویندوز ۱۰ است. این گوشی یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی ارائه می دهد. دیگر قابلیت های این گوشی شامل: دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گوشی توسط پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ تامین می شود که با یک رم ۱ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی همراه می شود و از کارت میکرو اس دی هم پشتیبانی می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر