;
coinex

۷۳۵۹۲ امتیاز، نتیجه عملکرد گلکسی ای ۹ در انتوتو

گوشی هوشمند گلکسی ای ۹ توسط سازنده اش عرضه شد و حال نتیجه عملکرد آن در بنچمارک انتوتو به گوش رسیده است.
چند روز پیش اعلام کردیم که گوشی هوشمند گلکسی ای ۹ توسط سازنده اش عرضه شد و حال نتیجه عملکرد آن در بنچمارک انتوتو به گوش رسیده است.
گلکسی ای ۹ (Galaxy A9) که یک دستگاه بالا رده از سری ای (A) گوشی های هوشمند سامسونگ به شمار می آید، صفحه نمایش سوپر آمولد ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. از لحاظ سخت افزاری، درون این دستگاه یک سیستم روی تراشه (SoC) اسنپدراگون ۶۵۲ قرار دارد که شامل یک پردازنده ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۲۰ و ۳ گیگابایت رم است.
این گوشی هوشمند به تازگی آزمون بنچمارک انتوتو را پشت سر گذاشته و امتیاز ۷۳۵۹۲ را کسب کرده است. این امتیاز، گلکسی ای ۹ را همرده ی مدل های پرچمدار قرار می دهد؛ به طور مثال می توان به سونی اکسپریا زد ۵ (که از یک تراشه اسنپدراگون ۸۱۰ قدرت می گیرد) و اچ تی سی وان ام ۹ اشاره کرد، اچ تی سی وان ام ۹ نیز از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ SoC بهره می برد. هر دو گوشی، آزمون بنچمارک انتوتو را پشت سر گذاشته و به ترتیب امتیازهای ۷۶۸۶۲ و ۷۹۹۶۵ را کسب کرده اند.
در حال حاضر بالاترین امتیاز به ثبت رسیده در بنچمارک انتوتو متعلق به (LeTV LeMax Pro (X9120 است؛ این گوشی تا این لحظه پرچمدار غیر رسمی بنچمارک انتوتو محسوب می شود. این گوشی از تراشه جدید کوالکام، اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت می گیرد که شامل یک پردازنده مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم است.
اما پرچمدار رسمی آزمون بنچمارک انتوتو، هواوی میت ۸ است. این گوشی رده بالای هواوی با پردازنده کیرین ۹۵۰ SoC خودش توانست امتیاز ۹۲۷۴۶ را کسب کند. این تراشه شامل یک پردازنده مرکزی با سرعت کلاک ۲.۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 و ۴ گیگابایت رم است.
نظر شما در رابطه با گلکسی ای ۹ سامسونگ چیست؟ آیا با توجه به چنین رقبای بالا رده ای، گلکسی ای ۹ می تواند به فروش بالایی دست یابد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر