;
coinex

شایعه: سامسونگ گلکسی اس 7 گران خواهد بود

با توجه به شایعاتی از اوان بلاس، سامسونگ قصد دارد روی قیمت سری گلکسی اس 7 مانور دهد.

با توجه به شایعاتی از اوان بلاس، سامسونگ قصد دارد روی قیمت سری گلکسی اس 7 مانور دهد. اوان پلاس توسط حساب کاربری توئیتر @evleaks معروف به فاش کردن اخبار این چنینی است.

گزارش امروز می گوید که یکی از دلایل افزایش قیمت می تواند اسکنر عنبیه جدیدی باشد که سامی درنظر دارد به سری گلکسی 7، اضافه کند. با اسکنر عنبیه در برد، می توان باز کردن قفل، بررسی هویت و اساسا همه کارهایی که یک اسکنر اثر انگشت می تواند انجام دهد را در گلکسی اس 7 پیش برد. از آنجا که هر کسی الگوهای منحصر به فردی در چشمان خود دارد، اسکنر عنبیه دقیق ترین نوع بیومتریک موجود است.

پیش تر گفته شده است که پرچمدار 2016 سامسونگ چهار مدل خواهد داشت. این مدل ها عبارتند از سامسونگ گلکسی اس 7، سامسونگ گلکسی اس 7 اج، سامسونگ گلکسی اس 7 اج پلاس و سامسونگ گلکسی اس 7 پلاس. ممکن است بخواهید برای خرید گلکسی اس 7 سامسونگ در سال آینده برنامه ریزی کنید. اگر این گزارش صحت داشته باشد باید منتظر پرداخت هزینه بیشتری باشد.

با توجه به رندر های منتشر شه در شبکه اجتماعی وبیو، مشخص شده است که طراحی گوشی گلکسی اس ۷ در مقایسه با گوشی گلکسی اس۶ تغییر چندانی نخواهد کرد ولی به تازگی، تصاویری از قاب های جدید ساخته شده برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس دیده شده است که یکی از این تصاویر نشان می دهد که گلکسی اس 7 ظاهرا شامل یک دکمه هوم مستطیل شکل خواهد بود.

با این گزارش، می توان حدس زد که قیمت خرده فروشی گلکسی اس 7 بالای 700 دلار در ایالات متحده خواهد بود. گلکسی اس 7 باید در 21 ام فوریه (2ام اسفند)، یک روز قبل از افتتاح نمایشگاه MWC در بارسلونا در طول رویداد آنپکد 2016 سامسونگ رونمایی شود. برنامه به بیرون درز شده ی چاینا موبایل نشان می دهد که عرضه ی این گوشی ماه مارس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر