;
coinex

مشخصات نسخه ی ۲۰۱۶ گلکسی J1

نسخه ی ۲۰۱۶ گلکسی J1. شایعات از نسخه ی ۲۰۱۶ گلکسی J1 خبر می دهند.

شایعات از نسخه ی ۲۰۱۶ گلکسی J1 خبر می دهند.

سری گلکسی J به منظور تقویت خط تولید سامسونگ کمک شایانی به این شرکت کرد. بنا به توییتی از S_leak@ به نظر می رسد که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ی ۲۰۱۶ مدل گلکسی J1 است و یک سری از مشخصات آن را بری سال جدید تغییر می دهد. به طور مثال قصد دارد که اندازه ی صفحه نمایش آن را از ۴.۳ اینچ (نسخه ی ۲۰۱۵) به ۴.۵ اینچ افزایش دهد. رزولوشن تصویر آن به همان اندازه ی ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی -همانند مدل سابق خود- باقی می ماند.

بنا به این توییت S_leak@ که در فضای مجازی منتشر شده است، گفته می شود که این نسخه ی ۲۰۱۶ از گلکسی J1 با یک تراشه ی اگزینوس ۳۴۵۷ طراحی شده است. این تراشه شامل پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mail-T720 است. برای این گوشی رم ۱ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و اندروید ۵.۱.۱ هم از قبل بر روی آن نصب می شود. این در حالی است که نسخه ی اصلی این دستگاه از یک پردازنده ی ۲ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mail-T400 بهره برده و رم آن هم ۵۱۲ مگابایتی بوده است.

مدل اصلی گلکسی J1 در ماه فوریه ی سال گذشته عرضه شد، بنابراین انتظار می رود که این مدل هم حوالی این موقع از سال عرضه شود و بنابراین احتمالا به زودی شاهد آن خواهیم بود. ما پیشنهاد می کنیم این خبر را فعلا تحت عنوان یک شایعه بپذیرید ولی اگر به این زودی شاهد تاییدیه ی این دستگاه در FCC و یا TENNA باشیم، بدل شدن آن به واقعیت حتمی است.

بنا به توییتی از @S_leak به نظر می رسد که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه ی ۲۰۱۶ مدل گلکسی J1 است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر