;
coinex

آیا پورت USB نوع C در سامسونگ گلکس اس 7 وجود خواهد داشت؟

در تصاویر قاب محافظ ساخته شده برای پرچمدار بعدی سامسونگ قابل مشاهده است که  پورت USB نوع C پورت USB نوع C در سامسونگ گلکس اس 7 وجود ندارد. در تصاویر قاب محافظ ساخته شده برای پرچمدار بعدی سامسونگ قابل مشاهده است که  پورت USB نوع C پورت USB نوع C در سامسونگ گلکس اس 7 وجود ندارد. در صورتی که وال استریت ژورنال ادعا می کرد که اس ۷ به پورت USB نوع C مجهز خواهد بود . در حالیکه این قابلیت می توانست مزیت رقابتی خوبی برای این گوشی به ارمغان آورد که متاسفانه احتمال وجود آن بسیار کم است.

تصاویری که از چین فاش شده اند، اگرچه  تاییدی بر طرح نهایی گلکسی اس 7 نیست، اما ممکن است نشان دهد که چه چیز هایی را می توانیم از ظاهر این گوشی انتظار داشته باشیم. درز شدن طراحی پرچمداران امری عادی برای سامسونگ و دیگر تولید کنندگان رده بالاست. قابل توجه ترین چیزی که در تصاویر درز شده از قاب محافظ گلکسی اس 7 می توان دید، عدم وجود یک پورت USB نوع C در پایین است در عوض یک پورت میکرو USB مشاهده می شود. یک پورت USB نوع C باریک تر از میکرو USB است که با تکنولوژی USB 3.1 امکان انتقال داده و شارژ سریع تر را فراهم می کند.  این استاندارد جدید برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها و همچنین گوشی‌های هوشمند بسیار باریک ایده‌آل است با این نوع پورت داده‌ها با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه منتقل می شوند.

مشخصات سخت افزاری شایع شده برای گلکسی اس 7 در دو نسخه مختلف آمده است: یکی با پردازنده  اسنپ دراگون 820 کوآلکلم و یکی با پردازنده اگزینوس 8890 خود سامسونگ. بنچمارک های به بیرون درز شده نشان می دهند که این شایعات درست است. پردازنده گرافیکی آن نیز ظاهرا آدرنو 530 خواهد بود. این گوشی از نظر حافظه داخلی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

برخی شایعات می گویند که دوربین اصلی گلکسی اس 7، همان دوربین 16 مگاپیکسلی بکار رفته در گلکسی اس 6 و  دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل خواهد بود. همیشه دوربین محور اصلی بحث در جوامع موبایلی بوده است. با این وجود، در مورد دوربین گلکسی اس 7 اطلاعات یکپارچه ای در دسترس نیست. در حالی که شایعات قبلی ذکر شده به ما دیدی در مورد ظاهر و مشخصات گوشی بعدی سامسونگ داده اند، شایعات دیگر ثباتی ندارند. در مورد دوربین شایعه ای در ماه نوامبر وجود داشت که ادعا می کرد این گوشی با یک لنز دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به سنسور حساس به نور زیاد در 1 / 2.0 “و فن آوری دو PD (دو دیود حساس به نور) همراه خواهد بود این تنکنولوژی می تواند نشان دهنده یک علامت تجاری ساخته شده توسط سامسونگ برای چیزی به نام Britecell باشد.

زمزمه های بیشتر نشان می دهد که سامسونگ می خواهد هم از سنسور 20 مگاپیکسلی خود و هم سنسور 23 مگاپیکسلی IMX300 سونی استفاده کند. در نهایت، یک شایعه وجود دارد که گلکسی اس 7 دارای یک دوربین دوگانه با دو لنز مختلف است که یک سنسور برای رنگ و دیگری برای نور استفاده می شود.

شایعات فراوانی در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ وجود دارد مثلا اینکه در 4 مدل عرضه خواهد شد و اینکه 4 ماهه دیگر در ماه مارس سامسونگ آن را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر