;
coinex

راموس ام 7: یک گوشی میان رده با باتری بسیار بزرگ

راموس ام 7: یک گوشی میان رده با باتری بسیار بزرگ

راموس یکی از بسیاری از تولید کنندگان گوشی های هوشمند مبتنی چین است که به تازگی این شرکت، راموس ام 7 (Ramos M7) را معرفی کرده است که اساسا یک گوشی میان رده محسوب می شود. شرکت راموس در حال تلاش برای ساخت و تولید گوشی های هوشمند و رقابت در بازار است، در این راستا پس از مدتی فعالیت، در سال جاری دو گوشی معرفی کرد. گوشی راموس موس1 را اواسط ماه ژانویه و راموس ماکس موس1 را بعد از آن در ماه اکتبر معرفی کرده است. ماکس موس1 در واقع یک فبلت 6.44 اینچی غول پیکر و دارای باتری 6،010 میلی آمپر ساعتی است. پس از آن این شرکت تصمیم گرفته است یک گوشی دیگر با باتری بزرگ، به نام راموس ام 7 عرضه کند که معرفی آن انجام شده است.
راموس ام 7 دارای صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت تصویز 720 در 1280، پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی MT6753 مدیاتک شده، 2 گیگابایت رم 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی است. در حال حاضر، این باتری، در ترکیب با صفحه نمایش و سیستم بر تراشه این گوشی واقعا خوب عمل می کند. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که به طور مداوم باتری گوشی خود را در طول روز خالی می کنید و در بازار به دنبال یک گوشی میان رده با باتری بزرگ می گردید، راموس ام 7 قطعا یکی از گزینه های خوب برای شما است.
از نقطه نظر طراحی راموس ام 7 خوب به نظر می رسد و هیچ چیز ویژه ای در طراحی آن به چشم نمی خورد. این گوشی سه دکمه بک، هوم و منو در زیر صفحه نمایش دارد. در حالی که دکمه فیزیکی پاور / قفل آن در سمت راست دستگاه و دکمه های ولوم در سمت چپ هستند. ابعاد راموس ام 7، 142 در70 در 9.6 میلی متر است. این گوشی با اندروید 5.1 از قبل نصب شده می آید، دو درگاه سیم کارت نیز در آن گنجانده شده است و گزینه اتصال 4G LTE دارد. راموس ام 7 در گزینه های رنگی خاکستری، شامپاین و قهوه ای با قیمتی معادل 200 دلار در چین موجود است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر