;
coinex

فریب اینترنتی کاربران فیسبوک

اوایل این ماه، مارک زوکربرگ، مدیر فیسبوک اعلام کرد که در پی تولد دخترش، قصد دارد آینده ی درخشانی را برای فرزندش ایجاد کند

اوایل این ماه، مارک زوکربرگ، مدیر فیسبوک و همسرش پریسیلا چان، اعلام کردند که در پی تولد دخترشان، قصد دارند آینده ی درخشانی را برای فرزندشان ایجاد کنند؛ (قبلا هم کارهای مشابه این توسط برخی مدیران تکنولوژی، مانند بیل گیتس انجام شده بود.) و 45 میلیارد دلار از درآمد فیسبوک را به خیریه های مختلف اهدا کنند.
به نظر می رسد یک شوخی و فریب اینترنتی، در رابطه با این خبر در فضای مجازی منتشر شده است. شایعات مبنی بر این هستند که 45 میلیارد دلار ذکر شده بین کاربران فیسبوک تقسیم خواهد شد، در واقع زوکربرگ به طور تصادفی 1000 نفر را از بین کسانی که پیامی را منتشر و 5 نفر از دوستان خود را در آن تگ کنند، انتخاب می کند و هرکدام از آنها 4.5 میلیون دلار دریافت خواهند کرد.
متن شایعه از این قرار است: ” زوکربرگ 45 میلیارد دلار از درآمد فیسبوک خود را اهدا می کند، و قصد دارد ده درصد از این مبلغ را به افراد عادی مثل من و شما بدهد. فقط کافی ست این متن را فورا کپی کرده و 5 تا 10 نفر از دوستان خود را در آن تگ کنید. موتورهای جستجوی فیسبوک، 1000 نفر را انتخاب کرده و با 4.5 میلیون دلار از آنها تشکر می کند. این تشکر از این بایت است که فیسبوک را یک وسیله ی قوی ارتباطی و انسان دوستی تبدیل کرده اید.”
این پیام به طور قطع شایعه است، بنابراین با به اشتراک نگذاشتن این پیام، به پایان این ماجرا کمک کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر