;
coinex

9 عدد از بهترین فبلت های جهان

به نظر می رسد جهان طرفداران گوشی های هوشمند به دو دسته تقسیم می شوند: یک دسته کسانی که به گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند و دسته ی دیگر، کسانی که صفحه نمایش های بزرگ را نمی پسندند.

به نظر می رسد جهان طرفداران گوشی های هوشمند به دو دسته تقسیم می شوند: یک دسته کسانی که به گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارند و دسته ی دیگر، کسانی که صفحه نمایش های بزرگ را نمی پسندند.
ساخت یک لیست واحد از بهترین گوشی های هوشمند سال 2015، به نظر کافی نمی رسد، چرا که اغلب خریداران اندازه ی گوشی را مدنظر قرار می دهند، برخی در بازار به دنبال یک صفحه نمایش 5.5 و 5.7 اینچی (فبلت ها) و برخی به دنبال گوشی های کوچکتر از 5 اینچ هستند. اگر شما یکی از آن خریدارانی هستید که بدون توجه به مشخصات آیفون 6 اس فقط به دلیل صفحه نمایش بزرگ آن، به این گوشی علاقه مند شده اید، با تکرا همراه باشید تا 9 عدد از بهترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ که گاهی فبلت نامیده می شوند را به شما معرفی کنیم، اینها گوشی هایی هستند که با قیمت و عملکرد مناسب در بازار عرضه شده اند.
9. بلک بری پریو، برای طرفداران اندرویدی که از طرفی جز مشتریان گوشی های بلک بری قدیمی نیز بوده اند، مناسب است.

بلک بری پریو
بلک بری پریو، اولین گوشی بلک بری است که با سیستم عامل اندروید اجرا می شود. اما بلک بری تا حدی اصل خود را حفظ کرده و این فبلت را با یک صفحه کلید کشویی طراحی نموده است. اگر شما برای روز های قدیمی صفحه کلید بلک بری دلتنگید اما از طرفی عاشق اکوسیستم برنامه و سیستم عامل گوگل نیز هستید، این گوشی انتخاب خوبی برای شما است.
اندازه صفحه نمایش بلک بری پریو، 5.43 اینچی است (کوچکترین اندازه صفحه نمایش فبلت) و به قیمت 699 دلار بفروش می رسد.
8. موتو ایکس پیور موتورولا، بین گوشی های اندرویدی، مناسب ترین قیمت را دارد.

موتو ایکس پیور موتورولا، بین گوشی های اندرویدی، مناسب ترین قیمت را دارد.
موتو ایکس پیور 400 دلار در بازارها بفروش می رسد. این فبلت ، یک صفحه نمایش QHD فوق العاده شفاف و یک دوربین 21 مگاپیکسلی دارد. یک نسخه اندرویدی بر روی موتو ایکس پیور قرار گرفته است که با برنامه های غیر ضروری پر نشده و به همین دلیل تجربه ی کاربری خوبی ارئه می دهد.
موتو ایکس پیور 5.7 اینچی به طور قابل توجهی ارزان تر از جدیدترین گوشی های گلکسی سامسونگ است ولی کارایی مشابهی ارائه می دهد، هر چند سنسور اثر انگشت ندارد.

7. ال جی جی 4 دارای یک صفحه نمایش بسیار زیبا است.

ال جی جی 4 دارای یک صفحه نمایش بسیار زیبا است.

ال جی جی 4 یک صفحه نمایش با شکوه و دوربین بسیار خوب با قیمت مناسب ارائه می دهد. این یکی از گوشی های پرچمدار شیک ال جی، محسوب می شود که با صفحه نمایش 5.5 اینچی شفاف با رزولوشن 1440 در 2560 همراه است. این فبلت همچنین دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که عملکرد خوبی در نور کم دارد.
اگر شما یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ می خواهید که عکس گرفتن و مشاهده تصاویر در آن با کیفیت مناسب انجام گیرد، ال جی جی 4 گزینه ی مناسبی برای انتخاب است. البته باید بگوییم که باتری خوبی ندارد. این گوشی بین 500 تا 600 دلار بفروش می رسد.
6. اگر به دنبال یک گوشی با صفحه بزرگ هستید که از طرفی خیلی گران هم نباشد، وان پلاس 2 انتخاب بسیار عالی برای خرید است.
وان پلاس 2 با فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی، 329 دلار به فروش می رسد، در حالی که نسخه 64 گیگابایتی آن 389 دلار است.
این فبلت دارای پردازنده قدرتمند 64 بیتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل، دوربین 13 مگاپیکسلی، و یک سنسور اثر انگشت است. مشخصات آن تقریبا همتراز با دیگر پرچمداران دوره خود است ولی قیمت بسیار کمتری دارد. این گوشی به قیمت 329 دلار در دسترس است.
5. آیفون 6 پلاس هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند محسوب می شود.

آیفون 6 پلاس
اگر چه این گوشی جدیدترین آی فون به شمار نمی آید، اما این بدان معنا نیست که اگر از طرفداران اپل باشید و قصد خرید یک آیفون جدید را داشته باشید، این گوشی ارزش چک کردن نداشته باشد.آیفون 6 اس پلاس صفحه نمایش، طراحی و ساختار تمام فلزی که در جدیدترین آیفون های اپل به چشم می خورد را به همراه دارد.

4. نکسوس 6P راهی مقرون به صرفه برای لذت بردن از یک تجربه خالص اندروید است.

نکسوس 6P

نکسوس 6P یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه، با صفحه klhda بزرگ است. بیشتر گوشی های دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی حدود 700 دلار به فروش می رسند، در حالی که آخرین نکسوس 6P تنها 500 دلار است. این گوشی با بسیاری از ویژگی های مشابه که شما در گوشی های پرچمدار می بینید، مانند یک اسکنر اثر انگشت، طراحی فلزی پرمیوم و صفحه نمایش با وضوح بالا همراه است.

اگر یک گوشی نکسوس خریداری کنید علاوه بر اینکه می توانید از نسخه خالص اندروید استفاده کنید، دیگر برنامه های غیر ضروری را هم نخواهید داشت و از طرفی  به روز رسانی اندروید گوگل را پیش از همه دریافت می کنید. یکی از ویژگی های که همیشه گوشی های نکسوس گوگل فاقد آن بوده اند، دوربین است، اما این شرکت وعده داده که جدیدترین گوشی خود را به بهترین دوربین های که تا کنون درگوشی های هوشمند قرار داده، مجهز کرده است.

3. سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس، زیبا و قدرتمند است.

 سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس، زیبا و قدرتمند است.

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس یک گوشی بسیار زیبا محسوب می شود. این گوشی نه تنها یکی از بهترین گوشی هایی است که تا کنون سامسونگ آن را ساخته، بلکه جزء بهترین گوشی های زمان خود به حساب می آید، این فبلت هم اندازه گوشی نوت ۵ است اما قلم ندارد و دارای صفحه نمایش کمی خمیده است. گلکسی اس ۶ اج پلاس با نسخه سامسونگ اندروید کار می کند که عملکرد اندروید آن به اندازه نکسوس گوگل خالص نیست. اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۶ اج پلاس ۵.٧ اینچی و قیمت آن ٧٩٩ دلار است.

2. سامسونگ گلکسی نوت ۵ برای کسانی مناسب است که می خواهند کارهای روزانه خود را با گوشی انجام دهند، اگر شما به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ باشید، احتمالا گلکسی نوت ۵ بهترین انتخاب خواهد بود. این فبلت دارای یک صفحه نمایش زیبا، یک دوربین بزرگ و قلم سامسونگ بهینه سازی شده است.

سامسونگ گلکسی نوت ۵
امسال گلکسی نوت بهتر از همیشه ظاهر شده است، به ویژه به این دلیل که سامسونگ طراحی خود را بهبود بخشیده است. می توان بر روی صفحه نمایش حتی در صورتی که خاموش باشد یادداشت نوشت، که باعث می شود یادداشت برداری سریع، آسان تر شود.

اما اگر شما به داشتن قیم اهمیتی نمی دهید و دوس ندارید که 100 دلار پس انداز کنید، می توانید گلکسی اس 6 اج پلاس بخرید، اما برخی مردم صفحه نمایش خمیده را دلیل خوبی برای هزینه ی بیشتر نمی دانند.

گلکسی نوت 5، 5.7 اینچی است و به قیمت 700 دلار بفروش می رسد.

1. آیفون ۶ اس پلاس بهترین گوشی بزرگ، است.

آیفون ۶ اس پلاس
اگرچه گوشی نوت ۵ سامسونگ یک رقیب شایسته برای آیفون ۶ اس پلاس محسوب می شود، اما این آی فون بهترین ترکیب سخت افزار، طراحی، و نرم افزار را ارائه می دهد.

امسال آیفون 6 اس پلاس سریع تر از گذشته بفروش رسید. این فبلت دارای دوربین بهتر و یک اسکنر اثر انگشت بهبود یافته است، و همراه با تکنولوژی حساس به فشار جدید اپل به نام لمس سه بعدی آمده است،  آیفون 6 اس پلاس 5.5 اینچی است و 749 دلار بفروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: businessinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر