;
coinex

گوشی اپتیموس زون 3 به زودی در ورایزون

گوشی اپتیموس زون 3 ، گوشی جدید کمپانی ال جی به زودی معرفی خواهد شد.    کمپانی ال جی در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده است که توسط اپراتور ورایزون، در بازار ایالات متحده عرضه می شود.

گوشی اپتیموس زون 3 ، گوشی جدید کمپانی ال جی به زودی معرفی خواهد شد.

کمپانی ال جی در حال آماده سازی یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده است که توسط اپراتور ورایزون، در بازار ایالات متحده عرضه می شود.

اگر چه این گوشی هوشمند تا کنون به طور رسمی معرفی نشده اما منبع مشهور درز خبر، ایوان بلاس با اکانت توئیتر خود (@evleaks)، رندر هایی از گوشی ال جی اپتیموس زون 3 را منتشر و اعلام کرد که این گوشی به زودی در ورایزون راه اندازی خواهد شد. اما متاسفانه با این تصاویر اطلاعاتی درباره مشخصات ال جی اپتیموس زون 3 گفته نشده است. فقط تا این اندازه مشخص شده که این گوشی از طریق پیش پرداخت در ورایزون در دسترس قرار خواهد گرفت.

با توجه به لوگوی پشت این گوشی، می توان دریافت که اپتیموس زون 3 (Optimus Zone 3) با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE همراه خواهد بود و به نظر می رسد که سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ را اجرا خواهد کرد اما ممکن است که ال جی در آینده آن را به اندروید مارشمالو نیز ارتقا دهد.

این تصاویر جدید نشان می دهد که گوشی ال جی اپتیموس زون 3 با دکمه های ناوبری (navigation buttons) مجازی روی صفحه نمایش، یک دوربین و یک فلاش LED در پشت و یک دوربین سلفی در جلو خودنمایی خواهد کرد.

چندی پیش نیز یکی دیگر از اپراتورهای بزرگ ایالات متحده، T-Mobile، اقدام به راه اندازی چند گوشی هوشمند میان رده از کمپانی ال جی در بازار این کشور کرده بود که شامل ال جی اپتیموس F3Q، ال جی جی استایلوس و ال جی لئون LTE می شود.

با اینکه مشخصات این گوشی در هاله ای از ابهام است اما با توجه به گوشی هوشمند میان رده قبلی، می توان در مورد مشخصات ال جی اپتیموس زون 3 تا حدودی اظهار نظر کرد. این گوشی هوشمند دنباله روی اپتیموس زون 2 خواهد بود.

گوشی ال جی اپتیموس زون 2 دارای یک نمایشگر لمسی 3.5 اینچی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل است. این دستگاه یک دوربین 3 مگا پیکسلی در پشت و یک باتری 1700 میلی آمپر ساعت دارد. اپتیموس زون 2 به یک پردازنده دو هسته ای اسنپ دراگون  200 و یک رم 512 مگا بایتی مجهز شده است.

گوشی ال جی اپتیموس زون 2 دارای یک نمایشگر لمسی 3.5 اینچی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل است. این دستگاه یک دوربین 3 مگا پیکسلی در پشت و یک باتری 1700 میلی آمپر ساعت دارد. اپتیموس زون 2 به یک پردازنده دو هسته ای اسنپ دراگون  200 و یک رم 512 مگا بایتی مجهز شده است.

به احتمال زیاد گوشی ال جی اپتیموس زون 3 با برخی مشخصات بهبود یافته، مانند یک نمایشگر بزرگتر و یا مقدار بزرگتری از رم، ظاهر خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعی از قیمت گذاری و یا زمان در دسترس بودن آن وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر