;
coinex

پتنت جدید سامسونگ: یک گوشی تاشو به همراه پروژکتور

 پتنت جدید سامسونگ یک گوشی تاشو به همراه پروژکتور را نشان می دهد.

پتنت جدید سامسونگ یک گوشی تاشو به همراه پروژکتور را نشان می دهد.

در مورد دستگاه های سامسونگ، همیشه چیزهایی خارج از محدوده یا خارج از قلمرو امکان مشاهده می شود. در دوازده ماه گذشته نیز از این نوع رویکردها از سامسونگ دیده شده است. این شرکت، گلکسی اس 6 با دو لبه خمیده و  یک تبلت فوق العاده بزرگ را عرضه کرده است. همه ی ایده ها و کانسپت های سامسونگ همیشه وارد بازار نمی شوند و یا حتی برخی از آنها از مرحله طراحی هم فراتر نمی روند. خوشبختانه با اینکه همه محصولات وارد بازار نمی شود اما تعداد پتنت های موجود در فایل های این شرکت، حداقل بینش، رویکرد و تفکر سامسونگ را نشان می دهد.
اخیرا، بسیاری از اخبار پتنت های سامسونگ حول گوشی های هوشمند تاشو می چرخند. در حالی که گوشی های تاشو جدید نیستند، تفاوت در اینجا، بر روی عنصر تاشو صفحه نمایش  تاکید دارد که بسیار مدرن تر از ماهیت تاشو سنتی گوشی ها محسوب می شود.
آنچه که یک صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو عرضه می کند، در حال حاضر در این پتنت جدید ایده آل تاشو قابل مشاهده است. پتنت جدید سامسونگ، یک بار دیگر طراحی را با استفاده از یک طبیعت تاشو نمایان می کند.

تصویری که از پتنت جدید سامسونگ دیده می شود، علاوه بر اینکه متفاوت به نظر می رسد، دارای یک پروژکتور است. می توان گفت، پروژکتور نیز مانند قابلیت تاشو از جنبه های جدید در گوشی های هوشمند به حساب نمی آید، بسیاری از تبلت ها در حال حاضر دارای ویژگی مشابه آن هستند و حتی سامسونگ نیز یک گوشی هوشمند به نام با گلکسی BEAM دارد که شامل پروژکتور است. با این حال، استفاده از ترکیب صفحه نمایش تاشو و پروژکتور در یک گوشی هوشمند برای خواندن جالب تر است. این یک پتنت چند روز پیش در گزارشات آمده بود، اگر چه در آن زمان، فقط به پتنت بودن آن اشاره شد، اما در حال حاضر ما یک تصویر برجسته از پتنت جدید سامسونگ داریم که چگونگی ظاهر دستگاه را در زمان عرضه به بازار نشان می دهد. در گزارشات قبلی آمده است که از پروژکتور در درخواست ارائه هولوگرافی سه بعدی استفاده خواهد شد. البته، جزئیات بیشتر در مورد فعالیت های درونی پروژکتور و یا آنچه که واقعا می تواند انجام دهد فعلا مشخص نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر