;
coinex

رونمایی از گوشی های پیکسی 4 آلکاتل در نمایشگاه CES

گوشی های پیکسی 4 توسط آلکاتل وان تاچ رونمایی می شود. این کمپانی سرس جدیدی از گوشی های پیکسی 4 را راه اندازی کرد که شامل گوشی های هوشمند 3.5 و 4 اینچی، فبلت 6 اینچی و یک تبلت 7 اینچی است که همه آنها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند.

گوشی های پیکسی 4 توسط آلکاتل وان تاچ رونمایی می شود.

این کمپانی سری جدیدی از گوشی های پیکسی 4 را راه اندازی کرد که شامل گوشی های هوشمند 3.5 و 4 اینچی، فبلت 6 اینچی و یک تبلت 7 اینچی است که همه آنها مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند. در حالی که هیچ مشخصاتی به جز اندازه صفحه نمایش آن ها نشان داده نشده، این تولید کننده آن ها را “دستگاه های اعلا” خوانده است. آلکاتل می گوید که این خط تولید، بهترین ویژگی ها و طراحی گوشی های هوشمند رده پائین و تبلت های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. این کمپانی اشاره می کند که هر کدام از این دستگاه ها با دوربین هایی فوق العاده و عمر باتری بالایی عرضه خواهند شد.

در کنار این گوشی ها، فبلت و تبلت اندرویدی، تبلت ویندوزی آلکاتل وان تاچ پیکسی 3 (Alcatel One Touch Pixi 3 ) ارائه خواهد شد که دارای یک نمایشگر 8 اینچی است. این کمپانی CareTime Children’s Watch را نیز معرفی کرد. این پوشیدنی در واقع با آیفون اپل سازگار است و بر روی شبکه 2G اجرا می شود و نیازی به شبکه ارتباطی قوی 4G LTE ندارد.

با این CareTime Children’s Watch، والدین می توانند برای بچه های خود پیام های صوتی بگذارند یا با آنها تماس برقرار کنند. کودکان نیز می توانند با پنج شماره ثبت شده تماس بگیرند و یا به 10 تماس از پیش تعین شده پاسخ دهند. به این ترتیب شما می دانید که کودکتان در حال تماس یا پاسخ دادن به کسانی است که می توانند و اجازه دارند که با آن ها صحبت کنند. با این پوشیدنی والدین همچنین می توانند با استفاده از ویژگی جی پی اس در این ساعت، یک منطقه امن برای کودکشان ایجاد کنند؛ هنگامی که کودک این منطقه امن را ترک کند، والدین بلافاصله یک نوتیف دریافت می کنند.

این دستگاه ها در طول نمایشگاه CES لاس وگاس، به نمایش درخواهند آمد. نمایشگاه لوازم مصرفی الکترونیک از روز چهارشنبه همین هفته آغاز شده و تمامی مشخصات، قیمت گذاری و زمان در دسترس بودن تمامی این دستگاه ها اعلام خواهد شد.

در کنار این گوشی ها، فبلت و تبلت اندرویدی، تبلت ویندوزی آلکاتل وان تاچ پیکسی 3 (Alcatel One Touch Pixi 3 ) ارائه خواهد شد که دارای یک نمایشگر 8 اینچی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر