;
coinex

آی فون 7 پلاس با باتری و حافظه بزرگتر در راه است

 آی فون اپل 7 پلاس با باتری و حافظه بزرگتر از آی فون 6 اس پلاس همراه خواهد بود.

آی فون 7 پلاس با باتری و حافظه بزرگتر از آی فون 6 اس پلاس همراه خواهد بود.

شایعات در مورد مشخصات آی فون 7 و آی فون اپل 7 پلاس اپل، رفته رفته آغاز می شود که می تواند به ما کمک کند تا این اطلاعات را کنار هم گذاشته و به ویژگی های مختلفی که بر روی دستگاه در دسترس خواهد بود، پی ببریم. یکی دیگر از شایعات جدیدی که به این فهرست اضافه شده ، مربوط به آی فون 7 پلاس است. با توجه به گزارشی که امروز از چین منتشر شد، اپل یک نسخه از این گوشی را با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی بومی ارائه خواهد داد. که دو برابر 128 گیگابایتی است که در صدر مقدار حافظه داخلی موجود در آی فون 6 اس و آی فون 6 اس پلاس بوده است. برای مقایسه، بهتر است بدانید، مدل های قبلی آی فون، با 4گیابایت، 8 گیابایت یا 16 گیابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه بودند.
علاوه بر این، اکنون انتظار می رود که اپل ظرفیت باتری را بر روی آی فون 7 پلاس به 3100 میلی آمپر ساعت برساند. در حال حاضر باتری آیفون 6 اس پلاس 2750 میلی آمپر ساعت است که با این وجود شاهد حدود13٪ افزایش در ظرفیت باتری داخلی در آیفون 7 پلاس هستیم.
چاینا موبایل نشان می دهد که آی فون 7 سی 4 اینچی اپل ممکن است در ماه آوریل منتشر شود، اما آیفون آیفون 7 و آی فون 7 پلاس تا سپتامبر عرضه نخواهد شد.

علاوه بر این ها تا کنون، ما انتظار داریم تا نسخه بعدی آی فون، نوعی مقاومت در برابر آب،  ID لمسی تعبیه شده در صفحه نمایش و  3 گیگابایت رم  به همراه داشته باشد. همچنین انتظار داریم در ساختار آیفون 7 پلاس، جک هدفون 3.5 میلی متری بکار رفته باشد. لوازم جانبی پورت لاتینگ یک راه حل برای کسانی است که می خواهند هنگام گوش دادن به داده های صوتی خود، حریم شخصیشان حفظ شود.

در ادامه می توانید تصاویری از آیفون 6 اس پلاس را ببینید:

آیفون 6 اس پلاس Apple-iPhone-6s-Plus-19 تصاویری از دوربین آیفون 6 اس پلاس تصاویری از آیفون 6 اس پلاس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر