;
coinex

آیفون 7 پلاس و ادعای باتری بزرگتر

برخی از مشخصات آیفون 7 پلاس لو رفت  یک گزارش جدید از وبسایت چینی MyDrivers بازار شایعات آیفون 7 پلاس را داغ تر کرد. نسخه بازبینی شده بعدی آیفون در سال 2016، که در این گزارش به طور خاص از آن با عنوان آیفون 7 پلاس نام برده شده و احتمال می رود که با تغییرات بزرگی در مشخصات داخلی و طراحی خارجی همراه باشد.

برخی از مشخصات آیفون 7 پلاس لو رفت

یک گزارش جدید از وبسایت چینی MyDrivers بازار شایعات آیفون 7 پلاس را داغ تر کرد. نسخه بازبینی شده بعدی آیفون در سال 2016، که در این گزارش به طور خاص از آن با عنوان آیفون 7 پلاس نام برده شده و احتمال می رود که با تغییرات بزرگی در مشخصات داخلی و طراحی خارجی همراه باشد.

آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی و حافظه داخلی 256 گیگا بایتی همراه خواهد بود و یک باتری بزرگ 3100 میلی آمپر ساعت، از ویژگی های بارز آن است.

برای مقایسه باتری، مهم است به یاد داشته باشید که آیفون 6 پلاس و 6S پلاس به ترتیب با  2915 میلی آمپر و 2750 میلی آمپر ساعت، باتری کوچکتری از آیفون 7 پلاس داشته اند. (از قبل نیز شایعات زیادی درباره مشخصات آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در سایت تکرا بازگو شده بود)

بسیاری از کاربران آیفون از عمر باتری خود ناراضی بوده اند. حرکت به سمت باتری 3100 میلی آمپر ساعت که 10 درصد بیشتر از باتری 2750 میلی آمپر ساعتی در 6S پلاس است دقیقا به همین مورد اشاره دارد، اما میلی آمپر ساعت بیشتر لزوما به معنای بهبود عمر باتری تلقی نمی شود (در این مورد قدرت قطعات سخت افزاری نیز باید به حساب آورده شود)

بالا بردن مقدار ذخیره سازی نیز نشان از آن دارد که احتمالا اندازه 16 گیگا بایتی حافظه داخلی برای خیلی از کاربران مقدار کمی بوده و اپل را در این موضوع به تکاپو واداشته است. با توجه به بالا رفتن مگاپیکسل ها و ضبط ویدیوئی اچ دی و 4K، فایل های عکس و برنامه های آن بزرگتر شده و گوشی های 16 گیگا بایتی برای کاربر خسته کننده شده است. در این مواقع، کاربر برای مدیریت حافظه ذخیره سازی در گوشی 16 گیگا بایتی خود مجبور می شود برخی از محتوای خود را حذف کند.

در گزارش وبسایت MyDrivers به صراحت ادعا شده که حافظه داخلی 256 گیگا بایتی تنها برای گوشی آیفون 7 پلاس ارائه شده، بنابراین شاید این تنها گوشی جدید اپل باشد که اینگونه سخاوتمندانه حافظه ذخیره سازی خود را در اختیار کاربران می گذارد.

از قبل صحبت هایی نیز راجع به مدل 4 اینچی اپل وجود داشته که احتمالا در بهار 2016 راه اندازی خواهد شد، از این گوشی با نام آیفون 7C یاد شده است. در هر صورت از شواهد اینگونه پیداست که اپل برای سال 2016 برنامه های زیادی دارد.

آیفون 7 پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی و حافظه داخلی 256 گیگا بایتی همراه خواهد بود و یک باتری بزرگ 3100 میلی آمپر ساعت، از ویژگی های بارز آن است.    برای مقایسه باتری، مهم است به یاد داشته باشید که آیفون 6 پلاس و 6S پلاس به ترتیب با  2915 میلی آمپر و 2750 میلی آمپر ساعت، باتری کوچکتری از آیفون 7 پلاس داشته اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: 9to5mac


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر