;
coinex

صفحه نمایش OLED سامسونگ در لپ تاپ جدید لنوو

صفحه نمایش OLED سامسونگ در لپ تاپ جدید لنوو استفاده شده است.

صفحه نمایش OLED سامسونگ در لپ تاپ جدید لنوو استفاده شده است.

به نظر می رسد که سامسونگ عرضه ی پانل های صفحه نمایش OLED خود را برای سازندگان لپ تاپ آغاز کرده است.
لنوو یک لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 به نام تینک پد یوگا ایکس وان که اولین لپ تاپ قابل تبدیل با یک صفحه نمایش OLED است، را عرضه کرد. این لپ با قیمتی بیش از 1449 دلار بفروش می رسد. لنوو، این تولید کننده کامپیوتر های شخصی چینی ذکر کرد که منبع پانل های صفحه نمایش برای این دستگاه قابل تبدیل او، شرکت سامسونگ است و احساس می کند که سامسونگ را می توان به عنوان رهبر بازار، در تکنولوژی OLED به حساب آورد.
این لپ تاپ در سه مدل صفحه نمایش می آید؛ یکی با صفحه نمایش 14 اینچی OLED با رزولوشن 2،560 × 1،440 پیکسل، یکی با صفحه نمایش 14 اینچی کواد اچ دی آی پی اس ال سی دی و یکی با صفحه نمایش 14 اینچی ال سی دی  آی پی اس با کیفیت 1080 پیکسل.

از آنجا که پانل های صفحه نمایش OLED بسیار تیره هستند، کنتراست بی نهایت دارند، و زاویه دید گسترده ای را در بر می گیرند، ما حدس می زنیم که این لپ تاپ برای نمایش فیلم مناسب باشد. ویژگی های دیگر این گوشی پردازنده اینتل سری Skylake-U، رم 16 گیگابایتی، 1 ترابایت حافظه اس اس دی PCIe NVMe، قلم فعال، کلید ضد آب، سنسور اثر انگشت، پورت USB 3.0 و حتی اتصال اختیاری 4G LTE می باشد.
با اینکه این غول الکترونیکی کره جنوبی صفحه نمایش OLED را برای سازندگان شخص ثالث کامپیوتر تامین می کند، ممکن است لپ تاپ سری ATIV خود را با صفحه نمایش AMOLED در طول نمایشگاه CES سال 2016 معرفی کند. کاملا تعجب آور است که سامسونگ در حال وارد کردن فناوری نقطه کوانتومی به جای صفحه نمایش OLED در دستگاه های تلویزیونی خود است.

لنوو یک لپ تاپ مبتنی بر ویندوز 10 به نام تینک پد یوگا ایکس وان که اولین لپ تاپ قابل تبدیل با یک صفحه نمایش OLED است،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر