;
coinex

گوشی ویندوز 10 ایسر به زودی عرضه می شود

 گوشی ویندوز 10 ایسر به نام Liquid Jade Primo تولید شده است.

گوشی ویندوز 10 ایسر به نام Liquid Jade Primo تولید شده است.

ایسر در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات خود، ویندوز 10 را وارد کرد. این شرکت یک گوشی هوشمند جدید 5.5 اینچی مبتنی بر ویندوز 10 موبایل، به نام Liquid Jade Primo راه اندازی کرده است. این گوشی مشخصات مناسب و معقولی دارد و کاربران با دسترسی به ویژگی های بهره وری مانند کانتینیوم، اساسا قادر به اتصال گوشی خود به مانیتور می شوند تا بتوانند از آن به عنوان یک کامپیوتر رومیزی استفاده کنند.
گوشی ویندوز 10 ایسر دارای طراحی براق و باریک با پوششی منحنی است که به این دلیل به راحتی در دست قرار می گیرد، در قسمت جلوی این گوشی نیز از صفحه نمایش 5.5 اینچی گوریلا گلاس 2.5D تمام اچ دی، استفاده شده است.
از دیگر مشخصات Liquid Jade Primo می توان به وجود پردازنده ی اسنپ دراگون 808 کوالکام، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی اشاره کرد.
دوربین گوشی ویندوز 10 ایسر دارای یک سنسور 21 مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض سر دوربین است. اتصالات LTE Cat. 6 و 802.11ac MIMO Wi-Fi نیز در این گوشی در دسترس است.
یک سیستم خنک کننده پیشرفته در داخل گوشی ویندوز 10 ایسر وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که قابلیت چند وظیفه ای منابع فشرده ای که وجود دارد، بدون هیچ مشکلی اجرا می شود، این سیستم به صورت کارآمد گرما را از پردازنده دور می کند در حالی که دمای سطحی را نیز کاهش می دهد.
فناوری BitLocker در ویندوز 10 موبایل امکان رمزگذاری کامل از داده های کاربر را که به صورت محلی ذخیره شده اند، فراهم می کند.
گوشی ویندوز 10 ایسر را در ماه فوریه با قیمت شروع از 569 پوند، در EMEA عرضه خواهد شد، پس از آن، این گوشی و به تدریج در بازارهای دیگر، عرضه می شود.

گوشی Liquid Jade Primo گوشی Liquid Jade Primo ایسر Liquid Jade Primo

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر