;
coinex

آیفون جدید اپل چه خواهد بود مدل 6C یا 7C ؟

آیفون جدید اپل به زودی راه اندازی خواهد شد.  با توجه به گزارش های منتشر شده در چند هفته اخیر، اپل در حال کار بر روی یک آیفون کوچک است که در ماه مارس راه اندازی خواهد شد.  بر طبق گفته های وبسایت چینی  MyDrivers، برگه مشخصات این دستگاه جدید، آیفون 6C

آیفون جدید اپل به زودی راه اندازی خواهد شد.

با توجه به گزارش های منتشر شده در چند هفته اخیر، اپل در حال کار بر روی یک آیفون کوچک است که در ماه مارس راه اندازی خواهد شد.

بر طبق گفته های وبسایت چینی  MyDrivers، برگه مشخصات این دستگاه جدید، آیفون 6C ( بر پایه برخی حدس و گمان ها آیفون 7C نیز می تواند باشد) آینده اپل بوده که احتمالا نسخه کوچکتر مدل 6S موجود در بازار است.

این آیفون جدید اپل با نمایشگر 4 اینچی و رزولوشن 640 در 1146 پیکسل خودنمایی خواهد کرد و تراشه اپل A9 به آن قدرت می دهد؛ همان تراشه ای که آیفون 6S نیز از آن استفاده می کند. آیفون 6C  یا 7C رم 2 گیگا بایت داشته و یک باتری 1642 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه می دارد؛ درست نزدیک به مشخصات مدل 4.7 اینچی فعلی که 2 گیگا بایت رم و باتری 1715 میلی آمپری دارد.

این اندازه از صفحه نمایش و وضوح تصویر همان است که در آیفون 5S و 5C نیز وجود دارد. گویی که اپل می خواهد برای مشتریانش در سبد محصولات خود، یک آیفون 4 اینچی موفق قرار دهد و بسیار بر روی این قضیه مُصِر است.

مطالعات اخیر نشان داده اند که نزدیک به 20 درصد از مشتریان گوشی های هوشمند یک دستگاه 4 اینچی خریده اند و احتمالا یکی از دلایلی که اپل در این مسیر جدید قدم گذاشته، همین موضوع است. اگر چه این غول تکنولوژی انتظار ندارد که آیفون جدید به فروشی بهتر از مدل های پرچمدار این کمپانی دست یابد اما بسیار امیدوار است که استفاده کنندگان از سیستم عامل ios را افزایش دهد، و این در حالی است که هم اکنون  نیز درخواست این سیستم عامل از اپل پی در ایالات متحده رو به افزایش است.

این آیفون جدید اپل کوچک، در برخی از مشخصات با گوشی های رده بالای این کمپانی قابل مقایسه است. از جمله نمایشگر لمسی  تری دی (3D)، که به عنوان یکی از ویژگی های انحصاری در نسخه های اپل قرار گرفته است.

برنامه های اپل از قبل نیز به این نکته اشاره داشته است که آیفون 6C درست به مانند مدل 5C در یک قاب فلزی و در رنگ های مختلف در دسترس خواهد بود.

منبع مذکور اطلاعات مربوط به قیمت گذاری را با ارزان ترین مدل و با 16 گیگا بایت فضای ذخیره سازی با قیمت 615 دلار نشان داده در حالی که در گزارش های قبلی محدوده قیمت گذاری آن را، با حداقل قیمت 400 دلار ذکر کرده اند. در خبر های گذشته به این نکته نیز اشاره کردیم که احتمالا آیفون جدید اپل در فروردین ماه راه اندازی خواهد شد.

7C رم 2 گیگا بایت داشته و یک باتری 1642 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه می دارد؛ درست نزدیک به مشخصات مدل 4.7 اینچی فعلی که 2 گیگا بایت رم و باتری 1715 میلی آمپری دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر