coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگاه CES 2016 و محصولات برتر آن

نمایشگاه CES 2016 و محصولات برتر آن
نمایشگاه CES 2016 با آغاز سال 2016، همگام می شود. بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی، CES 2016 فردا در شهر لاس وگاس کار خود را آغاز خواهد کرد. علاقه مندان به تکنولوژی و افرادی که تولید کننده ی آنها هستند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. برگزار کنندگان این نمایشگاه مدعی هستند که رویدادهای امسال در مقایسه با سالهای قبل، پیشرفت چشمگیری داشته است.
در ادامه با تکنولوژی هایی که در نمایشگاه CES 2016 ، رویکرد متفاوتی خواهند داشت، آشنا می شویم

واقعیت مجازی

هدست های واقعیت مجازی در سال 2015 موضوع اصلی بسیاری از خبرگزاری های تکنولوژی بودند.

هدست های واقعیت مجازی در سال 2015 موضوع اصلی بسیاری از خبرگزاری های تکنولوژی بودند. اما در سال 2016، عینک های بزرگی که بینندگان را به تماشای دنیای مجازی می برند، وارد بازار فروش می شوند. فضای طبقه ی نمایش، به شرکت های واقعیت مجازی اختصاص داده شده، که در مقایسه با سال گذشته، 77 درصد افزایش داشته است. 40 شرکت کننده در عرصه ی دستگاه های واقعیت مجازی، پوشیدنی های VR خود را به نمایش می گذارند. همزمان با تلاش شرکت های واقعیت مجازی برای ورود به جریان اصلی تکنولوژی، انتظار داریم که این دستگاه ها را با رنج گسترده ی قیمت ها ببینیم. گوگل ناک آف Knockoffs های بی کیفیت، با دستگاه های هم تراز خود رقابت می کنند، در حالیکه دستگاه های واقعیت مجازی فوق العاده با گرافیک های عالی با دستگاه هایی همچون آکیولس Oculus، سامسونگ، پلی استیشن VR، و HTC Vine مقابله می کنند. ذکر نام کنترلرها در اینجا ضروری به نظر می رسد. به طور قطع، موج شگفت آوری از ابزار های جانبی واقعیت مجازی را خواهیم دید و بی صبرانه در انتظار آنها هستیم.

ماشین های متصل

ماشین ها، بزرگترین جلوه های کامپیوتری در نمایشگاه CES 2016 خواهند بود. .

ماشین ها، بزرگترین جلوه های کامپیوتری در نمایشگاه CES 2016 خواهند بود. نمایشگاه لوازم الکترونیکی ، معمولا یادآور لوازم و محصولات تکنولوژیکی است، با اینحال، قسمتی از آن در دوسال گذشته، به نمایش ماشین ها اختصاص یافته است. لازم به ذکر است که نمایش ماشین ها در نمایشگاه CES 2016 ، نمایش سایر گجت ها و ابزارها را تحت الشعاع قرار می دهد.
تقریبا تمام تولید کنندگان خودرو برای تعبیه ی لوازم تکنولوژی در ماشین های خود تلاش می کنند. برای مثال، کمپانی فورد یکی از شرکت هایی است که پشتیبانی Sync 3، از سیستم عامل های ماشینی اپل و اندروید را در مدل های 2017 خود اعلام کرده است. انتظار می رود که فولکس واگن هم توجه بسیاری را به خود جلب کند. کمپانی فارادی فیوچر بالاخره در نمایشگاه CES 2016 کانسپت غیر قابل پیش بینی و مرموز خود را معرفی می کند. به علاوه، انتظار داریم که خودروسازان بزرگی همچون مرسدس، آئودی، شورولت (که بولت جدید خود را معرفی می کند)، در نمایشگاه CES 2016 حضور داشته باشند.

لوازم هوشمند

 از مچ بند تا قهوه ساز، همه چیز در نمایشگاه CES 2016 هوشمند خواهد بود.

از مچ بند تا قهوه ساز، همه چیز در نمایشگاه CES 2016 هوشمند خواهد بود. چنگالی که به وای فای متصل ده و کاربر را از پرخوری با خبر می کند. لباس زیرهایی که مانند اپلیکیشن های تناسب اندام عمل کرده و وضعیت کاربر را، حین ورزش کنترل می کنند، تمام اینها در نمایشگاه CES 2016 حضور خواهند داشت.
برخی از سرمایه گذاران، برای هر وسیله ی ساده ای که فکر می کنید، سرمایه گذاری می کنند و آنها را به وسیله ای که قابلیت اتصال دارند، تبدیل می کنند. سرمایه گذاری روی ابزارهایی مانند لوازم آشپزخانه ی هوشمند، تلویزیون، نور، شوینده ها و خشک کننده ها منطقی به نظر می رسند، اما بی صبرانه منتظریم ابزارهای عجیبی را ببینیم که احتمالا هیچ وقت نباید به مرحله ی تولید برسند.

پهباد

یکی از تمایلات داغ تکنولوژیک سال 2015، قصد دارد به بلندی های بزرگترین نمایش جهانی تکنولوژی دست یابد..

یکی از تمایلات داغ تکنولوژیک سال 2015، قصد دارد به بلندی های بزرگترین نمایش جهانی تکنولوژی دست یابد. پهباد های جدید شرکت هایی مانند Hexo+، AirDog، DJI، Parrot و سایر آنها در مرکز این رویداد به معرفی محصولات خود می پردازند، در حالیکه سایر شرکت ها برای حضور در بازارهای تجاری تلاش می کنند.
احتمالا پهبادهای گوپرو توجه همه را جلب خواهند کرد، با توجه به اینکه برای فروش در سال 2016 آماده می شوند. حتی اگر گوپرو و حضور آن در نمایشگاه CES 2016 را در نظر نگیریم، باز هم حضور این ماشین های هوایی، موضوع داغ بسیاری از کنفرانس ها خواهد بود. در حال حاضر وارد بازی پهبادها نشود، اما این وسیله ی نقلیه ی هوایی موضوع داغ بسیاری از جلسات و کنفرانس ها خواهد بود. چهار پنلی ها به آخرین پهبادهای روز تبدیل خواهند شد. در نمایشگاه CES 2016 از خدمات پهبادها در شرایط اضطراری و کمک های اولیه گرفته تا نحوه ی استفاده ی آنها، بدون اینکه قوانین فدرال را نقض کند، بحث و گفتگو می شود.

لوازم عجیب

نکته ی جالب در مورد لاس وگاس این است که باعث بروز عجیب ترین بعد هر فردی می شود، و نمایشگاه CES 2016 هم از این قاعده مستثنی نیست..

نکته ی جالب در مورد لاس وگاس این است که باعث بروز عجیب ترین بعد هر فردی می شود، و نمایشگاه CES 2016 هم از این قاعده مستثنی نیست. بالغ بر 3600 شرکت در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی شرکت می کنند و محصولات خود را به نمایش می گذارند، در این بین قطعا لوازمی هستند که حتی در تصورات ما نمی گنجند، البته حضور آنها لزوما به معنای کاربردی بودن آنها نیست. لوازم عجیب و غریب باعث شگفتی نمایشگاه CES 2016 می شوند.
برای ادامه ی خبرهای نمایشگاه CES 2016 با تکرا همراه شوید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cultofmac


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر