;
coinex

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 و اهمیت آن

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 و اهمیت آن
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES ، هر ساله موثرترین و با نفوذ ترین شرکت های تکنولوژی را از سراسر جهان دور هم جمع می کند. برند های بزرگ آمریکایی همچون گوگل، اپل و مایکروسافت تقریبا هیچ حضوری در نمایشگاه نخواهند داشت، اما قصد دارند کنفرانس های تکنولوژیکی خود را در کنار این رویداد بزرگ برگزار کنند. لازم به ذکر است که عدم حضور این سه غول تکنولوژی، برای طرفداران تکنولوژی، که در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES، حضور خواهند داشت، اهمیت چندانی نخواهد داشت. نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ، هزاران علاقه مند و مغز متفکر تکنولوژی های آینده و تاثیر گذار را جمع آوری می کند.
شرکت های مولتی میلیاردر و قدرت های حمایت و کنترل کننده ی آنها، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES با تحلیل گران، خبرنگاران، سرمایه گذاران، محققان و تمام افرادی که سراسر سال را برای تحقق و به وجود آوردن تکنولوژی های آینده تلاش کردند، تعامل داشته و به برقراری ارتباط با آنها می پردازند. البته ناگفته نماند که تمام محصولاتی که در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ارائه می شوند، با موفقیت روبرو نیستند؛ اما می توان گفت که نقطه ی قوت CES در همین است. این رویداد سالانه مانند یک شکارچی مغز عمل کرده، و ترجیحا به سرمایه گذاری روی استارتاپ های کوچک شهرهای کوچک، با ایده های بزرگ می پردازد. در نهایت، تمام افراد با بینشی متفاوت از تکنولوژی های آینده ی نزدیک و زمان دسترسی آنها، نمایشگاه CES را ترک می کنند.
این بدان معنا نیست که CES هرگز با شکست مواجه نبوده است. محصولاتی همچون نت بوک، تلویزیون های سه بعدی و تبلت های اندروید، مقابل دید جمعیت مشتاق به تکنولوژی حضور یافته داشته اند، اما با وجود قدرت ارائه ی خود، هیچ وقت با موفقیت چندانی روبرو نبوده اند. البته قطعا می دانیم که به دنبال هر شکستی، موفقیت بزرگی به دست خواهد آمد که جهان زندگی را تغییر خواهد داد. دستگاه های ضبط ویدئویی VCR، مایکروسافت X Box ، و CD پلیر، همگی کار خود را از نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES آغاز کردند و با موفقیتی که امروزه شاهد آن هستیم، روبرو بودند.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ، CES 2016 ، به دنبال حضور پر رنگ دستگاه های واقعیت مجازی VR است..

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ، CES 2016 ، به دنبال حضور پر رنگ دستگاه های واقعیت مجازی VR است. ابزار ها و دستگاه های واقعیت مجازی، در طول سال گذشته، در کنفرانس ها و رویداد های متفاوتی شرکت داشته و با استقبال چشمگیری مواجه شدند. دستگاه واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift)، قبل از آغاز رسمی CES 2016 در 6 ژانویه، پیش فروش خود آغاز کرده است. و این تنها یکی از 3600 شرکتی است که در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 ، حضور خواهند داشت. قابلیت های جدید، هدست و بازیهای بسیار زیادی را خواهیم دید. همچنین انتظار می رود که HTC، حضور چشمگیری داشته باشد. اما حالا به نقطه ی حساس خود رسیده است. در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 شاهد حضور چندین پهباد، تلویزیون، اسپیکر، روبات و هرچیزی که آینده ای نزدیک را به وجود خواهد آورد، خواهیم بود.

در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 شاهد حضور چندین پهباد، تلویزیون، اسپیکر، روبات و هرچیزی که آینده ای نزدیک را به وجود خواهد آورد، خواهیم بود.

 

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: popsci


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر