coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگاه CES 2016 میزبان سه محصول هوآوی

نمایشگاه CES 2016 میزبان سه محصول هوآوی خواهد بود.

نمایشگاه CES 2016 میزبان سه محصول هوآوی خواهد بود.

هوآوی فردا یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2016 خواهد داشت، با توجه به صفحه فیس بوک این شرکت، یکی از چیزهایی است که در آن اعلام خواهد شد، یک گوشی هوشمند یزرگ به نام هواوی میت 8 است که برای اولین بار در ماه نوامبر رونمایی شد.
در ماه گذشته، گفته شد که هوآوی میت 8 آماده ی عرضه در ایالات متحده است و فردا احتمالا متوجه خواهیم شد که دقیقا چه زمانی این گوشی عرضه می شود و با چه قیمتی در دسترس قرار خواهد گرفت.
همانطور که می دانید، هوآوی میت 8 یک دستگاه مبتنی بر اندروید 6 مارشمالو است که صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد و ساختار بدنه آن فلزی است. این گوشی با استفاده از تراشه ی هشت هسته ای هاییلیکون کیرین 950 خود هوآوی با قدرت پردازشی 2.3 گیگاهرتز همراه است که به گفته ی این شرکت، “قدرت و بهره وری” را به ارمغان خواهد آورد.

دوربین هوآوی میت 8  از یک 16 مگاپیکسلی IMX 298 سونی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی ساخته شده است.علاوه بر این،  در دو نسخه عرضه می شود، یکی با رم ۳ گیگابایتی به همراه ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و دیگری  با رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی.
همانطور که در تصاویر تیزر زیر مشاهده می کنید، هواوی برای معرفی یک تبلت جدید نیز آماده است که برای “ریتم و سرگرمی” از آن استفاده می شود. علاوه بر این دو محصول، یک ساعت هوشمند جدید هوآوی نیز باید در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شود.
دیروز، گفته شد، که هوآوی ممکن است در نمایشگاه CES 2016 هوآوی P9 خود را نیز معرفی کند. در واقع ممکن است این گوشی هوشمند کمی بعد در ماه مارس عرضه شود.(سال گذشته هوآوی در ارائه مدل P8 موفق بوده است)

تصاویر تیزر تصاویر تیزر هوآوی تیزر هوآوی

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر