;
coinex

تی شرت هوشمند در نمایشگاه CES 2016

تی شرت هوشمند Hexoskin در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد شد.

تی شرت هوشمند Hexoskin در نمایشگاه CES 2016 معرفی خواهد شد.
در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) شاهد معرفی تی شرت های هوشمند HEXOSKIN که یکی از آخرین موارد بوجود آمده در بخش لباس محسوب می شود خواهیم بود. این پوشیدنی دارای اتصال بلوتوث منحصر به فرد است و با برنامه های تناسب اندام مانند Strava و RunKeeper سازگار می شود. تی شرت هوشمند سبک وزن Hexoskin  به عنوان یک آزمایشگاه پوشیدنی دقیق، دید منحصر به فردی در مورد فعالیت های ورزشی، خواب و فعالیت های روزانه به استفاده کنندگان خود می دهد. در حال حاضر همه ی چیزهایی که شما از یک پوشیدنی می خواهید را می توانید در لباس خود داشته باشید.

تی شرت هوشمند Hexoskin در نمایشگاه CES 2016
از ویژگی های بارز و مشخصات قابل توجه این تی شرت هوشمند بیومتریک Hexoskin این است که در آن از پارچه های قابل تنفس ایتالیایی استفاده شده است که حتی زیر شدید ترین تمرینات سریع خشک می شود و بسیار سبک است. این تی شرت هوشمند برای ایجاد راحتی، در مقابل رطوبت و حرارت بهینه سازی شده است و به خاطر آنکه در برابر آب مقاوم هستند، لازم نیست حتی در زیر بارش باران در مورد تخریب هیچ کدام از وسایل کوچک مکانیکی و تکنولوژیکی آن نگران باشید. مورد بهتری که می توان برای تی شرت هوشمند Hexoskin به آن اشاره کرد، قابل شستشو بودن در دستگاه شستشو است که با توجه به به مقاومت آن در سخت ترین شرایط، فوق العاده به نظر می رسد.
با سنسورهای قلبی، تنفسی و حرکتی موارد بسیار کمی در زمینه فعالیت و سلامت وجود دارد که برای ردیابی آن نتوان از تی شرت هوشمند Hexoskin استفاده کرد. کاربر قادر خواهد بود برای تعیین عملکرد و سرعت قلب و تنفس، هوای جاری و تهویه از آن استفاده نماید، همچنین سطح فعالیت های خود، تعداد گام ها و انرژی صرف شده را ردیابی کند.
شما باید بر خلاف باقی لباس های عادی موجود در کمدتان، این تی شرت هوشمند را شارژ کنید. با یک بار شارژ کامل این پوشیدنی که تنها 90 دقیقه طول می کشد، می توانید تا 14 ساعت در حالت ضبط و 400 ساعت در حالت خواب از آن استفاده کنید.

تی شرت هوشمند بیومتریک Hexoskin

.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر