;
coinex

آیفون 7 پلاس با 256 گیگابایت حافظه ی داخلی!

 آیفون 7 پلاس پیشرفت بزرگی را حافظه ی داخلی و عمر باطری های خود به وجود آورده است
آیفون 7 پلاس ، در حافظه ی داخلی و عمر باطری های خود پیشرفت چشمگیری داشته است. بنا بر اخبار جدید منتشر شده، نسل بعدی اپل آیفون، با بیشترین عمر باطری و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی تولید می شود!
به گزارش وبسایت چینی MyDrivers، (منبع خبری تولید کننده ی اپل آیفون)، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در اندازه های 4.7 و 5.5 اینچ تولید می شوند، اما ویژگی های سخت افزاری آنها فوق العاده خواهد بود. یکی از این ویژگی های جالب در  آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، حافظه ی 256 گیگابایتی آنهاست که دو برابر بیشتر از مقداری است که در آیفون های حال حاضر وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که اپل این قابلیت را به عنوان یک گزینه ی انتخابی قرار می دهد و یا اینکه آنها را جایگزین مدل 16 گیگابایتی کرده و حافظه ی بیشتری را در نسخه های ارزانتر تعبیه می کند.
این منبع همچنین از ویژگی دیگری خبر می دهد؛ آیفون 7 پلاس با عمر باطری 3100 میلی آمپر ساعتی تولید می شود. باطری های جدید، 12.7 درصد بزرگتر از باطری های آیفون 6 پلاس هستند. باطری های آیفون 6 پلاس و آیفون 6 اس پلاس دوام خوبی دارد؛ اما با اینحال، باطری های جدید دوام بیشتری را عرضه می کنند، اما بهتر است فعلا هیجان زده نشویم.
بنابر شایعات اخیر، نسل بعدی آیفون های اپل، باریکتر خواهند بود، این بدان معنی ست که ممکن است فضا برای باطری بیشتر نداشته باشند؛ البته، می توان چنین استنباط کرد که شایعات گذشته درست نبوده اند. به هر حال ترجیح بر این است که به آخرین اخبار اکتفا کنیم و در عین حال کمی نمک آن را بیشتر کنیم.
شایعات دیگری که از آیفون 7 به گوش می رسد مبنی بر این است که جک هدفون در آن حذف می شود.  طراحی ضد آب ، پردازنده ی A 10 سریعتر و شارژر وایرلس، فورس تاچ چند گانه، دوربین دو گانه و اسکنر اثرانگشت در تمام صفحه ی نمایشگر، از دیگر اخبار منتشر شده هستند. نمی توان به این اخبار اکتفا کرد؛ انتظار داشتیم که ویژگی اسکنر اثر انگشت در آیفون 6 و 6 اس وجود داشته باشد.
نکته ی تاثیر برانگیز دیگر این است که کمپانی اپل، هفت نمونه ی اولیه از آیفون 7 را طراحی کرده، و این بدان معناست که هنوز هم برای آیفون بعدی که قصد انتشار آن را در سال جاری دارد، تصمیم قطعی نگرفته است. طبق گزارش اخیر، اپل هنوز هم برای انتخاب ویژگی های پرچمدار بعدی خود در حال بررسی است.
گفته می شود که در نمونه های اولیه، USB نوع C قرار خواهد گرفت. از آنجا که اپل به دلیل پورت لایتنینگ خود از محبوبیت زیادی برخوردار است، جایگزین کردن آن، سوال برانگیز خواهد بود.  خبر مهم دیگر، بهره مندی آیفون 7 پلاس از نمایشگر آمولد است. (به احتمال زیاد این شایعه محقق نخواهد شد، و اپل از آنها در آیفون های سری 8 و در سالهای 2018 و 2019 استفاده خواهد کرد.)

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: knowyourmobile , techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر