coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگرهای لنوو در نمایشگاه CES 2016

نمایشگر های لنوو در نمایشگاه CES 2016 با استقبال مواجه بوده اند.

نمایشگر های لنوو در نمایشگاه CES 2016 با استقبال مواجه بوده اند. خبرگذار منبع خبری usatoday، از محصولات جدید لنوو، از قبیل لپتاپ، دسکتاپ، تبلت، گییر های بازی و گوشی های هوشمند خبر می دهد.

.

بهترین نمایشگر لپتاپ: یوگا ThinkPad X1

 

یکی از تینکپد هایی که امسال در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد، یوگا X1 با نمایشگر 14 اینچی اولد بود. تکنولوژی اولد را قبلا در تلویزیون ها شاهد بوده ایم، اما برای اولین بار است که در نمایشگر های کوچکتر قرار می گیرد. تکنولوژی نمایشگر های اولد با رنگ های لرزان تیره و روشن، به همان اندازه که در نمایشگر های 55 اینچی جذاب هستند، در نمایشگر های 14 اینچی هم جالب به نظر می رسند. تصاویر، با عمق، وضوح و غنای فوق العاده ای روی نمایشگر ظاهر می شوند.


ابزار جانبی این لپتاپ، برای هنرمندان، گرافیست ها، طراحان و بسیاری دیگر جذاب خواهد بود. با قلم مخصوص این لپتاپ می توانید برای طراحی و یادداشت کردن روی صفحه ی نمایشگر استفاده کنید. جالبتر اینکه، این قلم که به صورت کشویی داخل کیس دستگاه قرار میگیرد، زیر پانزده ثانیه شارژ می شود و هرگز گم نمی شوند.
یوگا تینکپد X1 با نمایشگر اولد در آوریل با قیمت 1700 دلار در دسترس خواهد بود.
مرکز سرگرمی بزرگ: Ideacenter 610S

احتمالا این کامپیوتر دسکتاپ کوچک، ناچیز شمرده شود. اما با پردازنده ی 7 هسته ای اینتل اسکای لیک، کارت گرافیک بازی انویدیا، 16 گیگابایت حافظه، و 2 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی، مجموعه ای از بهترین ها را در یک بسته قرار داده است. اما وجود یک قابلیت ویژه در آیدیاسنتر، آن را وسیله ای هیجان انگیز تبدیل می کند: پروژکتور وایرلس قابل حمل.
با این پروژکتور، آیدیا سنتر می تواند کاربری مشابهی با مرکز رسانه ای خانگی داشته باشد. این وسیله می تواند روی هر سطحی که در دسترس باشد، تصویری 100 اینچی ایجاد کند. اگرچه، کیفیت تصویر 720 مگاپیکسلی آن، در سطوح بزرگ، بالاترین کیفیت را نخواهد داشت؛ اما قطعا برای فضاهای کوچکتر قابل استفاده است. افرادی که در آپارتمان های کوچک و یا خوابگاه زندگی می کنند، می توانند از این وسیله ی کوچک با نمایشگر بزرگ بهره مند شوند. می توانید به سادگی با دوستانتان بازی کنید یا فیلم تماشا کنید، بدون اینکه مجبور باشید نزدیک به هم بنشینید.

آیدیاسنتر 610S در ژوئن 2016 با قیمت 850 دلار آماده ی فروش خواهد بود.

.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر