;
coinex

دوربین عکاسی نیکون D500 در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد

دوربین نیکون D500 در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

دوربین عکاسی نیکون D500 در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

در حالی که عکاسان حرفه ای به دوربین های دی اس ال آر (DSLR) تمام فریم نیکون “FX” علاقمندند، عکاسان ورزشی و حیات وحش مدت زیادی است که خواستار APS-C یا “DX” هستند و نیکون نیز در نمایشگاه CES 2016 به این نیاز این جامعه پاسخ داده است و این دوربین را با نام D500 عرضه می کند.

مدل D500 مدت کوتاهی پس از اینکه پرچمدار نیکون D5 معرفی شد، برای عکاسانی که خواستار مدل دی اس ال آر حرفه ای تر ولی با پیچیدگی کمتر بودند عرضه گردید. در حالی که اکثر مدل های دی اس ال آر منحصرا بر روی سخت افزار متمرکز هستند، نیکون زمان زیادی را بر روی نرم افزار D500 صرف کرده است.

از ویژگی های برجسته ی D500 می توان به عملکرد “Snapbridge” آن اشاره کرد که از بلوتوث ال ای برای روشن نگه داشتن همیشگی اتصالات بین دی اس ال آر و گوشی هوشمند شما استفاده می کند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که هنگامی که عکس می گیرید بتوانید به سرعت و به سادگی آنها را آپلود کنید و با سرویس هایی مانند اینستاگرام و گوگل فوتوز به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، D500 به لطف پردازنده ی قدرتمند Expeed 5 قادر به ضبط ویدئوی 4K و ۱۰ فریم در ثانیه ای است. این در واقع به بسیاری از عکاسانی که به دنبال نوعی از قابلیت های چندرسانه ای مدرن هستند، چنین قابلیتی را ارائه می دهد.

D500 دارای سنسور ۲۰.۹ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ۱۴ بیتی RAW و ارائه ی طیفی از حساسیت ISO 100-51200 (قابل ارتقا به ISO 1640000) است. این دوربین شامل یک اسلات کارت حافظه ی SDXC و یک XQD، یک منظره یاب با پوشش ۱۰۰ درصدی، یک شاتر ۱/۸۰۰۰ ثانیه ای، یک سیستم جدید فوکوس خودکار با ۱۵۳ نقطه و اتصالات وای فای/NFC/ بلوتوث است.

نیکون نیز با بادامک اکشن KeyMission 360 به طور کامل وارد بخش محصولات کاملا جدید شده است. با اینکه جزئیات هنوز به طور کامل در کنفرانس مطبوعاتی ذکر نشده ولی تا این حد مطلع هستیم که این دوربین ویدئوی 4K ضبط می کند، تا ارتفاع ۶.۶ فوت ضد ضربه و تا ارتفاع ۱۰۰ فوتی ضد آب است و به نظر می رسد که به هیچ نوع پوششی نیاز ندارد.

این دوربین با اتصال بی سیم به گوشی های هوشمند، ویدئوی نیمه کروی هم ضبط می کند. از آنجایی که این دوربین میدان دیدی ۱۷۰ درجه ای به شما می دهد، می توانید از هر جهتی -بالای دوربین، پایین و پشت دوربین – بر روی گوشی هوشمند خود پیمایش کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر