;
coinex

نوت بوک 9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2016

 نوت بوک 9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

نوت بوک 9 سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

سامسونگ، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016، تعداد انگشت شماری محصولات با طراحی ویندوزی عرضه کرده است. اگر دستگاه گلکسی تب پرو اس مبتنی بر ویندوز 10 این شرکت توجه شما را جلب نکرده است، لپ تاپ نوت بوک 9 جدید ممکن است برایتان جالب باشد. نوت بوک 9، در ابعاد 13.3 و 15 اینچی با صفحه نمایش ها ال سی دی فول اچ دی (رزولوشن 1080) و دو نسخه با پردازنده نسل ششم Core i5 و یا Core i7 اینتل عرضه می شود بنابراین عملکرد هر کدام از آنها خوب خواهد بود.  یکی از مهمترین تفاوت ها بین این دو مدل نوت بوک 9 با اندازه متفاوت این است که مدل 13.3 اینچی پورت USB نوع C ندارد در حالی که مدل 15 اینچی از این قابلیت برخوردار است، از طرفی هر دو آنها دارای دو پورت USB 3.0.هستند.
سطح خارجی نوت بوک 9 از منیزیم ساخته شده است که تقریبا قدیمی محسوب می شود. از طرفی با اینکه ساختار محکمی دارد، ولی در عین حال بسیار سبک است و قابلیت حمل آسانی دارد.سامسونگ وعده داده که باتری نوت بوک 9 یک روز کامل دوام خواهد داشت.

 ویژگی های برجسته نوت بوک 9 عبارتند از:
فوق العاده سبک: سری نوت بوک 9 سامسونگ برای حمل بسیار سبک است. وزن نسخه 13.3 اینچی نوت بوک 9 کمتر از 1 کیلوگرم است.
صفحه نمایش رنگی و روشن: صفحه نمایش تمام اچ دی، روشنایی فوق العاده با زاویه گسترده و صفحه نمایش کم بازتاب را برای ایجاد یک تجربه راحت در موقعیت های مختلف، عرضه می کند.
عمر باتری: باتری نسخه 15 اینچی نوت بوک 9، می تواند 12 ساعت دوام داشته باشد و قابلیت شارژ سریع، کاربر را قادر می سازد تا به طور کامل باتری را تنها در 20 دقیقه شارژ کند. نسخه 13.3 اینچی نوت بوک 9 می تواند با یک بار شارژ تا 10 ساعت دوام داشته باشد.
امنیت پیشرفته: دوربین امنیتی از ویژگی های امنیتی جدید است که اجازه می دهد تا کاربران در صورت سرقت، از طریق یک دوربین رجیستر شده با یک ایمیل به گرفتن و ارسال عکس بپردازند. الگوی ورودی ، صفحه نمایش مخفی و ویژگی های ضبط بلاک، به کاربران کمک می کند تا از فایل های خصوصی و اطلاعات خود محافظت کنند.
بهره وری یکپارچه: لینک 2.0 و سایدسینک 4.0 سامسونگ، دسترسی به محتوای قابل اشتراک گذاری را برای کاربران به صورت آسان تر و کارآمد تر فراهم می کند، نوت بوک 9، صفحه کلید ارگونومیک راحتی دارد که باعث افزایش دقت می شود.
نوت بوک 9 جدید در رنگ نقره ای آهن و صورتی مدرن در اوایل سال 2016 با قیمت گذاری های متفاوت وارد بازار خواهد شد.

 نوت بوک 9 سامسونگ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر