coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هدست ال ای دی برای درمان لک و چین و چروک در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد

هدست ال ای دی برای درمان لک و چین و چروک در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

هدست ال ای دی برای درمان لک و چین و چروک در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

سیستم زیباسازی صورت iDerma بخشی از مراقبت شخصی الکترونیکی جدید برای چین و چروک است که در نمایشگاه CES  این هفته نشان داده شد. این هدست مدولار و قابل تنظیم iDerma که احتمالا در نیمه ی دوم ۲۰۱۶ و به قیمت حدود ۳۵۰ دلار عرضه شود، با یک ماسک قابل تعویض بر روی سر قرار می گیرد و صورت را پوشش می دهد.

بیش از ۱۴۰ چراغ قرمز و مادون قرمز که در داخل این ماسک قرار گرفته، پوست را در نور قرار حمام و به کاهش چین و چروک کمک می کند. ماسک هایی که در آینده برای روشن کردن پوست و برای آکنه عرضه می شوند با ال ای دی های سبز و آبی ترکیب می شوند.

بنیانگذار Apira Science می گوید: “انواع مختلفی از درمان مبتنی بر نور وجود دارد. این نوعی که در اینجا ارائه شده است، فعالیت سلولی ناحیه ای که از آن استفاده می شود را افزایش می دهد. به این ترتیب می توانید خطوط و چین و چروک های پوست را به وسیله ی آن رفع کنید. به کمک این نوع درمان می توان آکنه و هایپرپیگمانتاسیون را درمان کرد.”

انتظار می رود که ماسک های اضافی از قیمت ۹۹ دلار تا ۲۰۰ دلار در دسترس قرار بگیرد. بنیانگذار این هدست اشاره می کند که نور درمانی در چشمه های معدنی برای دو یا سه جلسه به اندازه ی همان ۵۰۰ دلار هزینه برمی دارد.

او در ادامه می گوید: iDerma بهبودی بیش از محصولات مبتنی بر نور درمانی حال حاضر ارائه می دهد چرا که محصولات دیگر نیاز دارند که یک شخص این محصول را به مدت چند دقیقه در هر بخشی از صورت نگه دارد. اما این ماسک iDerma کل صورت را در یک زمان درمان می کند. در حقیقت درمان توسط این محصول ۸ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد و این کار می بایستی ۳ یا ۴ بار در هفته صورت گیرد.

به گفته ی سازنده ی این محصول فواید زیادی در این هدست وجود دارد. در واقع این هدست برای رنگ پوست هم موثر است و به بسته شدن منافذ باز پوست هم کمک می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر